2 år med min kärlek

Bild från min instagram @itsettabitch
Idag firar jag och min underbaraste William två hela år tillsammans! Dessa två åren har varit de absolut bästa åren i hela mitt liv.

Tack för att du finns där för mig och för att du förstår mig och finns för mig där fastän jag kan vara superjobbig ibland.

Bästa pojken man kan hitta, och han är min

Jag älskar dig!




Elin    •  

Grattis!

Josefine ♔    •  

Grattis till er finisar!! :D

Linn Strömberg    •  

Men åh vad fina! Firar snart 1 år med min prins <3

Emma    •  

Grattis, vad kul! :')

Amanda♥    •  

Grattis till er!

Prietha    •  

Grattis till er båda!

Rebecka    •  

Fina ni är :) Jag och min pojkvän firar 1 år imorgon :)

Svar:
Åh visst är den :D Är så nöjd!

Ha en fin kväll ♡

Kram

Ellen    •  

Grattis till er, så fina ni är!

Pauline    •  

å grattis till er!

Madelene    •  

Så kul, grattis till er ! :)

Sv: Det var dom :)

Elaine    •  

Åh va kul! Grattis till er :)

Linnéa Alpsten    •  

Vad fint! Grattis :)

Amanda Engberg    •  

Sv: Haha ja faktiskt! Vad synd.. :)

Sara, 20 och mamma    •  

Åh vad kul! Grattis!

VERONICA - fashion blog    •  

Åh vad underbara bilder! Vad fina ni är :) Kramar tjejen!

isabelle johansson    •  

Grattis!!! Ha en bra dag nu, bamse kramar!

Kajsa-Stina    •  

Åh gud vad fina ni är! Och stort grattis till er på två-års-dagen <3<3

Linnéa Pyrrö    •  

Va fina ni är!! GRATIIS :D

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Grattis :)

Siri |Diabitfit|    •  

Så fina :) Kärlek är det bästa som finns!

Erika    •  

Vilka söta bilder. Grattis till er :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Grattis till er! :)

Cecilia Johansson    •  

Grattis till er :D

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

gratiis










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!