Världens bästa borste

Vet inte hur många gånger egentligen jag har tipsat om denna borste men får aldrig nog, den är såå bra!
Detta är alltså en Tangle Teezer och de flesta har väl säkert hört om dessa tidigare men för dom som inte vet vad det är för något så kan jag kort säga att det är en borste som inte skadar fjällskiktet på hårstrået när du borstar och reder ut tovorna på ett skonsamt sätt och helt smärtfritt! Man kan borsta i både vått och torrt hår vilket är sjukt bra! Dock brukar jag försöka att inte borsta håret när det är vått för att hårstrået töjs så mycket mera medan det är vått.
 
Så om du aldrig har testat denna borste förut så tycker jag att du borde ge den en chans! Den finns att köpa bland annat HÄR! Det finns även olika budget varianter av denna men jag rekommenderar ändå den äkta Tangle Teezern.
 
Har du testat denna borste?


Johanna Svensson    •  

Jag har en sån, den är super bra! :)

Kohlers - Profilbloggare på Improveme    •  

Älskar tangle teezer, har endast använt det i 2 år nu, Wonderful!

Aw tack söta! :*

VERONICA - fashion blog    •  

Grymmm!! Men tycker inte den hjälper lika mycket som en vanlig, men betydligt mycket snällare mot håret :) Kramar!

Prietha    •  

Jag upplevde att mina hårstrån bröts av utav den :/

Svar: Oj, har inte hört att det skulle ha hänt för någon :O
Henrietta Nylund

Amanda    •  

Har inte testat, men vill ha en sådan borste!

N    •  

Älskar den borsten!

Maria    •  

Jag har en tangle teezer och det är det enda alternativet som jag testat som reder ut mitt långa hår enkelt och skonsamt :) Kan inte tänka mig att återgå till normal borste, åtminstone inte sålänge jag har långt hår!

Svar: Så känner jag också!
Henrietta Nylund

Alice    •  

Testat den och inte använt något annat sedan dess!

Pauline    •  

har lagt min i någon dansväska, måste ta fram den :)

Vanessa andersson    •  

Jag har den och den är underbar!! :)

Daniela    •  

Ja den är helt super :D har den i rosa!

Svar: Har också en i rosa men gillar den så mycket så jag köpte en till i svart :D
Henrietta Nylund

linah    •  

åh skulle verkligen behöva en sån:D!

Ida - foto & häst    •  

åh älskar tangle teezer! så otroligt bra :D

Rebecka    •  

Svar:
Tack så mycket :)
Trist, men det svarta är ju hur fint det med :)

Kram

Rebecka    •  

Bra tips, kanske man borde testa!

Céline    •  

har precis likadan, fast rosa!! såå himla bra! :)

Viktoria Eriksson    •  

Har en rosa, verkligen så bra! :)

Svar: Har också en i rosa men gillade borsten så mycket så köpte en till i svart som jag ska ta med till skolan sen :D
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!