Två nya i garderoben

Två nya fina peplumtoppar från BikBok! 
Stod och trängdes på tisdag förmiddag med en hel del andra människor i BikBok då deras rea hade startat. Gav upp letandet efter ett tag då det var så mycket folk men köpte ändå dessa två toppar som jag har spanat på tidigare men aldrig köpt, och nu fick jag dom för halva priset, inte illa!
Dessa blev alltså att kosta endast 15€ /150 kr tillsammans, vilket är superbilligt! Dessa kommer nog användas flitigt i sommar!
 
På nedre bilden har jag ju faktiskt på mina nya shorts som jag köpte i London i våras! Visade upp dom i min haul, men så här ser dom ut på! Riktigt snygga och sitter fortfarande som en smäck, 4 pund fick jag betala för dom på Primark :)
 
Har du fyndat något på BikBoks sommarrea?


Elin Gåhlin    •  

Åh vilka snygga! Riktiga kap!:)

amanda    •  

Sv: Ja det var så trevligt så :)
Åh vad snygga! Passar perfekt till de där shortsen! Bikbok brukar ha bra erbjudanden!

ebba    •  

åh så fin! jag hittade en klänning på deras rea, kommer bilder på bloggen någon dag :)

svar: tack så mycket :D
kram

Linn Strömberg    •  

Åh vad billigt! Älskar när bikbok har rea, om man bortser från att det är helt proppat i affärerna xD

Prietha    •  

BikBok har så otroligt snygga kläder, måste verkligen in dit snart!

Anonym    •  

Rriktigt snygga

Elin    •  

så fina! :) va inne där och kollade men har handlat så mycket på senaste så det blev inget haha ;)

Amanda    •  

Åh så fina! :)

Karin    •  

Visste inte ens att dom hade Sommarrea :/ Men får kika in där näst nästa vecka :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Sjukt snygga! :)

Michailas    •  

Åh vad fina :)

Sara    •  

Bloglovin byte? :)

Sara    •  

Fina :)

Skogsraah ☾    •  

Superfina!

MALIN    •  

Vilka fina toppar :)

VERONICA - fashion blog    •  

Åh så fina toppar, sååå fina! :) Kramar tjejen! Ha en gryyym dag!

Alice    •  

Riktigt snygga! funderat på att gå på BikBoks rea men hörde att det var mycket folk där även här!

Viktoria Eriksson    •  

snyggt! köpte en bikiniunderdel för någon dag sedan sj faktiskt ^^

Emma    •  

Du passar otroligt bra i den! :) Kram

miningalinn    •  

Så snyggt. Jag har inte hunnit vara på bikboks rea!(:

Pauline    •  

snygga! :)

Malin Thorell - hobbyfotograf ♔    •  

Snyggt :)

Emma Grann Fotografi    •  

Snygga!

Anita    •  

Snyggt :)

EMMA    •  

Ååh så fina!! :o

sara    •  

Såå Snyggt! :D

ISA    •  

Jag har också fyndat på deras rea, hehe! ;) så snygga saker du hittade!

Jättefin topp! :)

Linnéa Alpsten    •  

Otroligt fina! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!