Ni har väl inte missat?

 
nelly
Jumpsuit / Klänning / Topp / Örhängen / Skal / Dipbrow / Läppglans / Highlighter / Blush / Makeup organizer / Sandaler / Sandaler
Ni har väl inte missat att de har på Nelly.com -15% på precis allt? Verkligen ett bra erbjudande, sånt händer inte varje dag! 
Om jag inte hade varit på shoppingresa till Stockholm så skulle jag säkert köpt en hel del saker, men nu har jag fastnat för de ljusa sandalerna på bilden och så ska jag försöka hinna beställa highlightern som jag så många gånger har nämnt här i bloggen men inte hittat i någon butik!
 
Nu lönar det ju sig att köpa något dyrare man har spanat in på men inte haft pengar att köpa, som t.ex. Marc Jacobs smycken eller ett skal från By Malene Birger! Men man måste agera fort, det är väldigt många favoriter på hemsidan som redan är slutsålda!
Klicka enkelt på länkarna ovan för att komma till alla produkter!


Sara Ekman    •  

Grymt :D

ebba    •  

så himla mycket snyggt!
svar: ja det kan jag lova att det var :) kram

N    •  

Snyggt!

Anonym    •  

Superbra tips :) har själv checkat in några saker!

Linn Strömberg    •  

åste in och kolla direkt!

Prietha    •  

Örhängena är riktigt fina!

Elin    •  

så mycket snyggt, man vill ju ha allt haha! ha en fin kväll :)

Caroline Blomberg    •  

Åh vill beställa hem så mycket grejer!

Matilda - Skönhetsblogg    •  

Jag la en beställning i lördags, måste ju passa på när det är rea. Jättebra tips förresten! :)

Amanda    •  

Åh, älskar rea!

Johanna Svensson    •  

Åh det visste jag inte, tack för att du sa det :D

S A N N A♥    •  

Vad bra tips!

MALIN    •  

Jag är förvånad över att jag fortfarande inte beställt något haha! Vill både shoppa och spara pengar!

Elvira    •  

Åh vilken härlig blogg du har! Glad att jag kikade in här :D

Har just nu en giveaway på min blogg där du kan vinna ett presentkort på en väskbutik, så kika gärna in om du vill! :)

Svar: Åh tack ska du ha! Ska kolla in det :)
Henrietta Nylund

Fru Boholm    •  

Vad mycket fint! :)

Sanna | Beauty & Design    •  

Såå fina grejer. Måste dock säga att rouget från NYX inte är superbra, det är rätt dåligt pigment. Även skalet från By Malene Birger; blir smutsigt väldigt fort. Men de är så himla fina båda två, ändå :D

Emma & Julia    •  

Åh blir så sugen på att shoppa nu!

Vanessa andersson    •  

nä! deras rea är helt klart bäst :D

Nejdå. Jag är dock inte i behov av något så jag tänkte skippa den! :)

Emma    •  

åh måste verkligen kika in där :D

Rebecka    •  

Så mycket snyggt!

Svar:
Åh eller hur :D Jag älskar det!

Kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!