Min största motivation

Nu börjar det verkligen kännas som om jag har kommit in ordentligt i träningen igen och tränar regelbundet! Under de senaste 7 veckorna med kombiperioden i skolan (= gymnasieämnen) så hade jag verkligen ingen tid alls hur jag än försökte till träning! Varenda dag i skolan fullt upp och jobb båda dagarna i helgen. Men nu när det är lov så har jag lite mera tid!
 
Har börjat använda springmattan igen som jag inte har använt på säkert över 1 år då jag har kört på crosstrainer i stället, men för någon vecka sedan testade jag lite springmattan igen och föll direkt för det igen! Nu känns det superbra att börja varenda träningspass med 20-30 min på springmattan! Känner verkligen hur konditionen förbättras efter varje gång och att jag orkar springa hårdare och längre, så motiverande!
 
Vad motiverar din träning om du tränar?


Prietha    •  

Vad är en springmatta? Aldrig hört talas om det tidigare haha, jag vet inte riktigt vad jag motiveras av utan tränar för att jag mår så sjuukt bra av det!

Svar: Verkar som om det är flera som inte riktigt förstod det! Vet inte riktigt vad annat ord man skulle använda för det så blev tvungen att googla, men treadmil heter det ju på engelska och på översättningen stod det löpband! Tydligen använder man inte uttrycket springmatta lika ofta i Sverige :D
Henrietta Nylund

Johanna Svensson    •  

Låter ju riktigt bra! :)

Alice    •  

just nu har jag noll inspiration till att träna!

Amanda    •  

Vad härligt! Vet inte riktigt vad som motiverar mig haha, det är bara så kul :)

Yvonne    •  

För mig är musiken den största motivationsfaktorn! Och förstås att man ser resultat på sikt.

Kohlers - Profilbloggare på Improveme    •  

Skönt att du känner att du kommit igång. Det som motiverar mig är bara känslan av att springa i naturen i frisk luft, skön sol och att bara känna sig frisk och bra =)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vad härligt! :) Heja dig!

Anonym    •  

Härligt att hitta motivation, kör på!

S A N N A♥    •  

Vad är en springmatta?

Anita    •  

Underbart när man faktiskt kommer igång !

Emmelie    •  

Va härligt att du är igång :-D Jag brukar motivera mig med att det är den enda tiden på dagen jag får en liten stund för mig själv med en liten hemma ;-)

Sara Ekman    •  

Härligt :) tycker det är mycket roligare att träna på sommaren :)

VERONICA - fashion blog    •  

Åh vad grymt jobbat, fortsätt så tjejen :) Grymt! Ha en fin måndag, kramar fina!

N    •  

Jag är jättedålig på att bli motiverad av träning.. Men när man ser att det går framåt blir man självklart peppad till att prestera ännu mer!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!