Gårdagens fest

Igårkväll var jag och William på pappas födelsedagsfest som han hade ordnat för familjen och vänner! Vi åt trerätters middag och efter det var det bara att mingla omkring. Hände rätt så mycket under kvällen men vill inte tråka ut er med detaljer om precis allt!
Först till förrätt åt vi sparrissoppa, riktigt gott var det! Till huvudrätt fick vi biff med potatis och rödvinssås! Tog inte bild på det men riktigt gott vad det också! Och sedan till min favorit, efterrätten! Chokladkaka som bara smälte i munnen med mangosorbet och creme brulee! Superduper gott!
Jag hade på mig min nya jumpsuit från H&M som jag inte har hunnit visa upp här ännu och mina nya sandaletter från Nelly som anlände via posten för någon dag sedan! Mera om dom senare :)

Kvällen var roligare än jag trodde att den skulle bli, men kändes ganska tråkigt att jag och William var dom ända under 18 på hela festen och nästan dom ända unga. 
Hann alltså inte blogga igår då jag fick så bråttom till festen, men nu förstår ni varför! :)






ebba    •  

riktigt fin outfit!

svar: tack så mycket :)
kram

Linn Strömberg    •  

Låter härligt :)

MALIN    •  

Men gud vad mysigt :) Hoppas ni fick en härlig kväll!

Prietha    •  

Men gud vad roligt!! Du är verkligen jättefin, jumpsuits är snygga!

Svar: Åh tack så jättemycket!
Henrietta Nylund

Alice    •  

Omnoom vad gott det ser ut, speciellt efterrätten!

Kohlers - Profilbloggare på Improveme    •  

Vad fin du var, så skönt med jumpsuits!

Anonym    •  

Gott det såg ut! Fin du var :)

Nadia    •  

Åå det ser helt fantastikt ut!! :)

Amanda    •  

Åh så fin jumpsuit!

Nora Bååth    •  

Så vacker klänning!

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Vad fint och mysigt! :)

Sofia    •  

Åh vad gott!!

MATILDA ROSQVIST    •  

åh gott! måste äta sparris soppa snart!

Sara Ekman    •  

Gott :)

Nathalie Tegelstam    •  

Låter som en bra dag och riktigt snygg jumpsuit! :) kram

Is i magen    •  

Jättefin jumpsuit! :)

Pauline    •  

vad roligt :)

Viktoria Eriksson    •  

låter roligt! så gott :)

Alice    •  

ÅH vad gott med sparrissoppa och crème brule!!

Anonym    •  

Gott!

sara    •  

Gott!! :D

Maria Norrgård    •  

åh, efterätten..!!

Svar: Den var verkligen supergod!
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!