Födelsedagsfest

I tisdags var jag och William och firade min pappa som hade födelsedag och så här såg jag ut under dagen då! Kommer fira med middag och lite annat kul ännu på Lördag, så får se hur det blir!
 
Idag har jag bara jobbat och solat hela dagen. Kan faktiskt se att jag har fått rejält med färg bara idag!
 Hade första dagen av köksskolning idag på jobbet och det var superkul att äntligen få tillaga mat och få hoppa in i köket nu som då i framtiden! Tiden bara flög iväg och 6 timmar kändes som 2. Samma sak igen då imorgon, riktigt taggad faktiskt! :)
 
Nu har vi precis lagat vääärldens godaste middag med William och ätit. Länge sedan jag åt så god mat! Vi grillade kyckling och majs med klyftpotatis, min favoritmat! Nu ska vi ut och gå med hundarna och sedan blir det en myskväll i soffan resten av kvällen! P&K


Alice    •  

Såå fin klänning, vart har du köpt den?

Svar: Tack, visst är den! Den är köpt från nelly.com, men tror jag köpte den någon gång förra året så tvivlar på att den finns längre :(
Henrietta Nylund

Emma    •  

Så fin :)

Linn Strömberg    •  

Åh vad mumsigt finis :D

linah    •  

åh va snygg klänning:D har du en bättre bild på skorna?<3

Sara Ekman    •  

Snyggt :)

Amanda    •  

Fin blogg! Ha en fortsatt bra kväll! 😊

Erica    •  

Vad fin du är :)

Ebba    •  

Åh så fint!

Svar: ja allt känns så himla mycket bättre då :)
Kram

Prietha    •  

Så fin klänning!

Svar: Ja visst är den :)
Henrietta Nylund

Amanda    •  

Åh så god mat!

Svar: Ja, eller hur! Min favorit :)
Henrietta Nylund

Michailas    •  

Vilken fin klänning!! :)

Svar: Ja, visst är den! :)
Henrietta Nylund

Celine    •  

Så söt klänning!

Svar: Visst är den :)
Henrietta Nylund

Caroline Blomberg    •  

Riktigt snygg klänning!!

amanda    •  

Vad roligt! FIn klänning :)

Svar: Visst är den! :)
Henrietta Nylund

Angelica    •  

Wow, vad vacker du är!

milina.blogg.se    •  

Jättefin klänning :)

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

MALIN    •  

Så fin du är! Och klänningen - WOW!

Mikaela    •  

Låter härligt! Och vilken söt klänning. :)

Towa    •  

åh det låter gott med grillat<33 så mysigt:)

Amanda Engberg    •  

Grymt fin klänning! :)
Sv: Tack!

Oslofru    •  

Gud sån söt klänning <3

Kohlers - Profilbloggare på Improveme    •  

Åh så söt du är!

Pauline    •  

så fin :)

Svar: Tack så mycket :)
Henrietta Nylund

Helen    •  

Vad fin du är....

Svar: Men ååh, tack ska du ha!
Henrietta Nylund

Isabella - Träningsblogg    •  

Såå fin klänning!

Anita    •  

Så vacker :D

johanna    •  

jättefin klänning!

Gabby    •  

Så fin klänning <3

Linda    •  

vilken fin klänning!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!