Ett paket

 Tänkte lite snabbt visa vad som damp ner i postlådan medan jag och William var i Stockholm! 
Ett paket från Xbeauty som innehöll en Xlash mascara och Xlips. Är så taggad på att testa båda två! Får se hur Xlips blir på läpparna, har aldrig testat på lip plumper förut!

Väntade dock på detta paketet i cirka 3 veckor vilket var rätt så jobbigt, tycker om snabb leverans. Men nu gör det inget för nu har paketet landat hos mig och jag är nöjd! 

Har du testat något från Xbeauty?


Alice    •  

Spännande att testa!

ebba    •  

min brors tjej använde de förr, funkade jättebra för henne!

svar: ja riktigt mysigt :) kram

Linn Strömberg    •  

Jobbigt med långa leveranstider, men alltid lika härligt när paketet kommer :D Hoppas produkterna är bra!

Johanna Svensson    •  

nepp det har jag inte, men kanske något jag borde prova :)

Amanda    •  

Åh så kul med nytt!

Boel    •  

Verkar som bra produkter :D

Isabella Huynh    •  

Det har jag testat :) det funkade men ganska dyrt :/

MALIN    •  

Hoppas det funkar för dig :) Har hört väldigt mycket dåligt om deras produkter så var försiktig när du använder det!

N    •  

Hade X-lash tidigare och det funkade bra.. Dock började alla säga att sådant frans-serum var farligt så jag slutade :P

Ida - foto & häst    •  

åh verkar intressant! ska bli roligt att höra om resultatet sen :D

Céline    •  

vilket härligt paket du fick!

Nadia    •  

Aldrig, men har hört att X lash ska vara väldigt bra! Får se hur det går med the lip…?

Amanda Engberg    •  

Åh så roligt! Skriv gärna sen vad du tycker om de! :)

Viktoria Eriksson    •  

Hoppas de är bra nu! :)

sara    •  

Måste prova dessa! :D

Prietha    •  

Jobbigt med lång frakttid!

Caroline Blomberg    •  

Åh dessa vill jag testa!

Amanda    •  

Sugen på att testa lip plumpern! Hört att xbeauty ska vara bra, dock aldrig testat något därifrån :D

Netti    •  

Jag har också dessa två och mascaran är riktigt bra! :-D

Maria Pettersson    •  

Kan du kanske skriva vad du tyckte om den sen?

Svar: Jo det kan jag säkert!
Henrietta Nylund

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härligt med lite nytt :)

Emma & Julia    •  

Åh vad spännande! Bara viktigt att kolla upp så det inte är några farliga produkter :)

Svar: Jo, har kollat upp allt jag har använt från xbeauty! :)
Henrietta Nylund

Sanna | Beauty & Design    •  

Åh vad roligt, jag ääälskar den mascaran :)

Sarah    •  

Du får berätta om dom va bra sen :)

Sussie    •  

Åh lägg ut ett inlägg när du testat!

Jag använder Xlash - eyelash serumet från Xbeuty, har använt det i 2 år nu kanske. Är helt tagen! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!