By Malene Birger

 
Detta supersnygga skal pryder min telefon just nu! 
Älskar materialet på skalet! Det är matt och glider inte ur handen så då tappar man ju inte lika lätt sin telefon som annars är ganska lätt att göra ifall man har ett sånt skal.
Jag har nästan alltid använt ett ''plånboks'' skal till min telefon sedan jag fick den då det känns säkrare och man kan lägga kort och pengar och sånt i det så enkelt, men detta har jag dreglat över så länge så det fick bli ett köp. Är hittils såå nöjd!
 
Nu vill jag fortfarande ha en clutch och väska med samma mönster, men får se hur det blir med det!


Linn Strömberg    •  

Åh vad snyggt!

Viktoria Eriksson    •  

så snyggt! :)

Sara Ekman    •  

snyggt :)

Anita    •  

Åååh, ge mig.. ! :D

ebba    •  

åh vad fint! önskar att jag hade använt skal på min telefon, den är så ful redan med massa märken haha!

svar: tack så mycket :)
kram

Alice    •  

Men sååå snyggt!

MALIN    •  

Jag fick tyvärr dra en ny vinnare i min tävling i samarbete med Jane Kønig. In och kika om det blev du! :) http://malinkirstine.se/2015/06/08/jane-konignew-winner/

Emma    •  

Super fint! ser väldigt stilrent ut också :)

Sofia    •  

Så snyggt!! Ölskar det mönstret :)

Rebecka    •  

Så snyggt skal!

linah    •  

riktigt snyggt:D!! wow

Michelle    •  

Så snyggt! Jag jobbar själv på Bros i Jakobstad där de har Malene Birger och idag hade vi fått in höstens kollektion av alla väskor och accessoarer, sååå fina! :)

Christina    •  

Åh så snyggt :) Gillar mönstret :)

Ida-Marie    •  

Åh så super snyggt skal ^^

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Så himla fint!!

Nathalie Tegelstam    •  

Gud vilket snyggt!! Önskar det fanns till min lur :/ kram

Svar: Ja, jobbigt att det inte finns till alla modeller :/
Henrietta Nylund

Kohlers - Profilbloggare på Improveme    •  

snyggt! :*

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Åh det där är så himla fint!

amanda    •  

Åh så snyggt! Skulle verkligen vara fint med en liten väska till i samma mönster som du skriver :)

Svar: Ja eller hur! Får kanske ta och önska mig en sådan till födelsedagen :)
Henrietta Nylund

Erica    •  

Riktigt snyggt skal! :)

Michailas    •  

Jätte snyggt :D

Emma    •  

Det skalet är så himla fint, synd att det inte finns till Samsung bara! :) Kram

Rebecka    •  

Världens snyggaste skal! Har det själv och köpte det i färgen latte för inte så länge sedan :)

Svar:
Ja, den är underbar :D

Kram

Mathilda - PHOTOGRAPHS    •  

Supersnyggt ju! Lust med ett bloglovinbyte?

Jag har förresten en tävling just nu på min blogg där man har chansen att vinna ett egendesignat mobilskal - du får väldigt gärna vara med och delta om du känner för det! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!