Thursday inspo

Inspirationsbilder från min tumblr!
Har precis kommit hem från jobbet och är verkligen trött. Tänker inte lämna sängen under hela kvällen så ni vet var ni hittar mig, haha! Nej, men har i alla fall ledigt nu fredag och lördag vilket sitter superfint! Har inte haft en endaste helg helt ledig på hela sommarlovet eftersom att jag jobbar nästan varje fredag och lördag, men på söndag blir det jobb igen men det är jag bara glad över eftersom att det innebär dubbellön! :)
 
Imorgon så ska jag, William och min syster kanske åka iväg mot Jakobstad över dagen men får se hur det blir med det, just nu är det lite oklart men det reder väl ut sig under kvällen! Vill i alla fall dit mest för att smaka på Friends & Brgrs, hör från så många att det är så gott så känner bara att jag också måste testa!
 
Vad ska du göra under helgen?


ebba    •  

skönt att vara ledig!
svar: ja riktigt mysigt :) synd att min pojkvän är sjuk bara :/ kram

Fru Boholm    •  

Vad roligt med lite helgledighet.

Här blir det en lugn helg men nästa vecka ska vi på bröllop och det blir en hel del bilande också, så vi får ladda upp för det.

Alice    •  

sv: ja jag tycker att concealern är riktigt bra för sitt pris!
Jag skulle nog säga att den täcker mörka ringar under ögonen, beroende på hur mörka ringar man har. Jag tycker själv att jag har väldigt mörka och med 2 lager så ser jag stor skillnad. Men om jag lägger ett lager ovanpå ex foundation så är dem typ borta!

milina.blogg.se    •  

Fin inspo!

Céline    •  

verkligen underbar inspiration!

Ella Stork    •  

åh vilken fin tumblr du har!

Amanda    •  

Jag ska nog ta det lugnt och träna!

Flisan    •  

Najs inso´:D

Linn Strömberg    •  

Så härlig inspo :D

Nettan    •  

Ska till Danmark med killen och fira 6 år :) Vi ska bo på hotell på en ö. Kika gärna in ---> http://nouw.com/Nettan

S A N N A♥    •  

Så fin inspo!

Zaisha <3    •  

Va sköntmed ledighet :)

N    •  

Grym inspo!

Amanda Engberg    •  

Så fin inspo! :)

Isabella Huynh    •  

härlig inspo :)

Sanna | Beauty & Design    •  

Mums vad härlig inspo :)

Sanna    •  

Härlig inspo! Jag ska vara med min pojkvän och kanske fara och fiska om vädret tillåter :D Ha en bra helg!

Celine    •  

Sån härlig inspo! Härligt att du har helg också, själv ska jag på bröllop så det ska ju bli väldigt kul! :)

Brownsugar    •  

Fina bilder =D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!