Smink wanties + rabattkod

 
makeup
Setting spray / Contour kit (liknande) / Eyebrow gelNude Dude palett / Eyebrow stylist / Miracle complexion sponge
Några makeup wanties som jag har plockat ihop från Madlady! 
Är superintresserad av brow gelen från NYX som jag precis har upptäckt via youtube! Verkar verkligen som en bra och kul produkt så skulle vara riktigt kul att testa på den, och priset är inte heller så dåligt! Har också med en annan ögonbrynsprodukt på bilden och den är lite som en budget variant av brow wiz från ABH!
 
Ett settingspray har jag varit ute efter länge och försökte hitta ett i NYX butiken i Gallerian då jag var i Stockholm men de var slutsålda. Är sugen på det i matt finish! 
Det blev inte samma contour kit på bilden som i länken, men det som är i länken är jag verkligen sugen på och har spanat på det länge, får se om det blir något köp!
 
P.S. Har fixat så att ni får en rabattkod som gäller på HELA Madladys sortiment och ni får 10% på precis allt inklusive REA varor och även fri frakt! Bra va? Använd koden: MADBLOGG  och den är giltig tills 20.7!


Sarah    •  

Fint kollage :)

MALIN    •  

Man kan aldrig få för mycket smink! Svampen från Real Techniques är min favorit :)

Emilia Sjödin    •  

åh jag vill testa beautyblendern! :) KRAMAR

Janie    •  

Åh, ge mig sminkeeeet

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine    •  

Snällt av dig att ge rabattkod :)

JUNITJEJ    •  

Nu har jag lagt till dig på Bloglovin. Jag blev följare nr 104. Nu kan du lägga till mig!

Anonym    •  

Bra tips. Fina produkter

Linn Strömberg    •  

Måste verkligen testa The Balm's produkter! Använder ju annars mest koreanskt smink då det fungerar bäst på mig, men det blir så dyrt med frakten i längden

N    •  

Grymt med rabattkod :D

Sandra    •  

Vad är en setting spray? Är det nåt för ansiktet? :) Vilket fint collage, tycker att mina alltid blir o se så underliga ut då jag försöker laga ett ;)

Sanna | Beauty & Design    •  

Åh jag vill verkligen lägga en megabeställning hos Madlady. Är väldigt intresserad av Milani och Gerard Cosmetics :D

Nu funkar mitt inlägg om ipaden och kameran förresten ;)

ebbae    •  

tack för tipset!
svar: ja de är den verkligen, sååå värd att se :) kram

Isabella Huynh    •  

åh tack så mycket för rabattkoden! :)

Josefine    •  

Härligt ska gå in och kolla om jag hittar nå :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!