Ny bikini

Min nya bikini som jag fyndade på H&M igår! Övre och nedredelen tillsammans blev lite på 10€ / 100kr och det är ju nästan ingenting för en bikini?! Jag har dessutom inte köpt en endaste bikini före denna i år eftersom jag aldrig har hittat rätt modell, men nu hittade jag en som satt som en smäck och har superfina detaljer!
 
Färgen är egentligen mera mintgrön, men på bilderna ser den bara turkos ut. Jag gillar verkligen färgen på denna för när jag prövade på den så såg jag mycket brunare ut, och det är ju alltid ett plus! :)
 
Nu är jag minsann redo för vår resa på höstlovet, mera om vart senare ;)
 


Rebecka    •  

Jättefin!

Emma    •  

Åh, vad fin!

sandra    •  

fin!

Ebba    •  

Så fin!

Svag: åh tack så myckeg :) kram

Erica    •  

Jättefin! Gillar verkligen färgen! :)

Alice    •  

Grymt snygg färg!

Sarah    •  

De e alltid kul me en ny bikini :)

Johanna Svensson    •  

Åh vad härlig färg! Spännande att få veta senare vart ni ska åka :)

Pauline    •  

vad fin :)

Prietha    •  

Guuud så fin färg!! Vad fotar du med? Jättefina bilder :D

Linn Strömberg    •  

Sååå snygg färg!

Anonym    •  

Så fin! Vill också resa.. Blir kul att veta vart du ska ;)

Natahlie    •  

Men vilken fin blogg! :)
Kika gärna in på min, och delta i veckans blogg. Kram <3

Josefine    •  

Jätte fin färg!

sv: Tack, ja verkligen burkar aldrig vinna :)

Towa    •  

Jättefin!:)

milina.blogg.se    •  

Så fin färg!

S A N N A    •  

Åh vad fin!

VERONICA - fashion blog    •  

Gud så fin bikini! :) Himla härligt! Ha en fantastisk lördag tjejen, kramar!

ebbae    •  

svar: åh tack fina du :) kram

MALIN    •  

Supersnygg bikini!

Vano    •  

Snyggt!

Amanda Engberg    •  

Åh så snygg och vilken härlig färg! :)

Vano    •  

Snyggt!

Jeanette    •  

Vad fin bikini :) Detaljerna var verkligen jätte fina!

N    •  

Supersnygg!

Ellen Gräntz    •  

Åh vilken fin! :)

Mimmi    •  

Riktigt fin bikini!

Fanny    •  

Vilken härlig färg den hade :)

marianorrgard    •  

så läcker! Fina detaljer också! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!