I mina öron just nu

 
Några favoriter från min Spotify lista för tillfället! De flesta är ju ganska party-aktiga, men så tycker jag det får vara nu när det är sommar! Älskar att höra på såna låtar medan jag kör under sommaren :)
 
Idag har jag och mamma varit en sväng till stan för att bara titta runt lite och se ifall vi skulle hitta något men det blev inget mera än en ring från Glitter till mig och glass från jobbet! Skönt ändå att inte sitta hemma hela dagen då det regnar!
Snart kommer William hit så då ska vi hitta på något roligare än att bara ligga hemma och se på TV, men nu ska jag ta och se dom två senaste PLL avsnitten, känns som om jag har missat så mycket!
 
Vad hittar du på idag?


ebbae    •  

älskar alla dom låtarna!

svar: åh tack så mycket :D kram

milina.blogg.se    •  

Tack för tips!

MALIN    •  

Sun is shining är grym!!

MALIN    •  

Kan du förresten inte skicka din lista till mig? :)

Johanna Svensson    •  

Ja härligt att komma ut fast det är trist väder :)

Prietha    •  

Shots & squats är min favorit just nu!

Alice Lindström    •  

så bra alla fyra!

Amanda    •  

Åh, de där är så bra!

natalie    •  

åh, så härliga låttips!

Linn Strömberg    •  

LUSH LIIIIFE

Malin Lundgren    •  

åh vilka härliga låtar, tack för tipset!

Ida - foto & häst    •  

så bra och härliga låtar! :D

Ellen Gräntz    •  

Önskar att jag också hade PLL-avsnitt att se. Får typ börja om från början igen istället haha :)

Sanna | Beauty & Design    •  

Såå bra låtar :) Jag sitter på jobbet och ska nog jobba en 8h till tror jag, lite övertid!

daniela    •  

domdär låtarna e alla jättebra! Och eftersom de regnar nu sku jag också kuna kolla pretty little liars, tack för tipset :D

sandra    •  

zara larsson är bra :D

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Många bra låtar :)

Linnéa Thell Jansson    •  

Älskar de två översta låtarna!!

Linnea, fotografier    •  

Älskar de två översta låtarna!!

(ojsan skickade med fel bloggadress på förra, haha)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!