Grattis till mig!

Idag väcktes jag av William på morgonen av tårta vid sängen, så gott och gulligt! Idag är det alltså min födelsedag och idag fyller jag 17 år! Är så glad också att vädret har varit riktigt fint idag, faktiskt finaste vädret på länge, så det är ju alltid kul! 

Vi kommer alldeles snart att köra iväg och köpa glass av min kompis Jennifer som jobbar i glasskiosk och senare ikväll blir det också ett besök till Strampen! 

Igår blev det inget bloggande för min del eftersom att vi hade personalfest hela eftermiddagen och kvällen, och jag hade så sjukt kul och kom hem vid klockan 1 på natten! Riktigt kul att lära känna alla på jobbet på ett helt annat sätt! :)

Nu ska vi åka iväg och köpa glass, senare blir det mera firande! :)



milina.blogg.se    •  

Stort grattis! :)

Amanda Jönsson    •  

Grattis på dig! :)

Svar: Tack! :)
Henrietta Nylund

Prietha    •  

GRATTIS! Och gud så fin du är :D

Svar: Tack så supermycket!
Henrietta Nylund

TIDSTJUVEN    •  

Grattis på födelsedagen! :D

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Anita    •  

Grattis :D

Amanda    •  

Åh, stort grattis på födelsedagen! :D
Hoppas du får en fantastisk dag!

Towa    •  

grattis! <33 :)

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Johanna Svensson    •  

Åh grattis finis! :D

Linn Strömberg    •  

Så sött av din kille ju! grattisgrattisgrattis!!

Svar: Ja eller hur! Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

MATILDA ROSQVIST    •  

stort grattis!! :)

Amanda    •  

Ååh, grattis! :D

Svar: Tack! :D
Henrietta Nylund

Rebecca    •  

Grattis på din dag :)kram

Celine    •  

Grattis till dig! :D

Svar: Tack! :D
Henrietta Nylund

Zaisha <3    •  

Grattis på födelsedagen!! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

S A N N A♥    •  

Grattis!!!

marianorrgard    •  

grattis! :)

Svar: Tack! :)
Henrietta Nylund

N    •  

GRATTIIIS!!!

ebbae    •  

åh grattis fina du <3
svar: ja men visst gör den! :) kram

Hanna T    •  

GRATTIS TILL DIG PÅ 17 ÅRS DAGEN!! :)

Erica    •  

Grattis fina du! :)

Sanna    •  

17 bast, inte kasst! :D Grattis, hoppas du får en superfin födelsedag! :)

Svar: Haha, ja! Tack så mycket!
Henrietta Nylund

Amanda Engberg    •  

Åh så mysigt med tårta på sängen! Och grattis till dig! :)

Ella Stork    •  

åh vad mysigt, grattis!!

Ella Stork    •  

åh vad mysigt, grattis!!

Pauline    •  

grattis i efterskott! :D

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

sandra    •  

åh grattis!

MALIN    •  

Grattis i efterskott fina du!! Hoppas din födelsedag blev perfekt :)

Linnea    •  

Grattis i efterskott!!

Ellen Gräntz    •  

Åh så mysigt med tårta till frukost! Stort grattis i efterskott! :)

Svar: Ja! Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!