En härlig sommarkväll

Så här avslutade vi kvällen på min födelsedag! 
Strampen är verkligen supermysigt och vi satt ute på deras terass för första gången och det var verkligen härlig stämning! Vi kom dit rätt så sent men hann ändå få mat och njuta av den supervackra solnedgången innan vi åkte hem. Ett perfekt slut på en riktigt bra dag!

Nu är det jobb som gäller nästan ända tills skolan börjar, men lite extra cash i plånboken skadar ju aldrig! Kommer att fortsätta jobba på mitt sommarjobb under helger och lov nu fastän skolan börjar, så får se om jag orkar med det med tanke på hur mycket vi alltid har på gång i skolan, men allt går bara man vill! :)

Hoppas du får en härlig kväll!




Emma & Julia    •  

Åh vad gott det ser ut :)

Boel    •  

Härligt det ser ut :D

Amanda    •  

Ser jättemysigt och gott ut :)

Sanya    •  

Grattis i efterskott!! Hoppas du haft en bra födelsedag :)

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

johanna    •  

Vad härligt det såg ut att vara :)

Linn Strömberg    •  

Åh vilket härligt avslut på födelsedagen!

Svar: Ja verkligen!
Henrietta Nylund

ebba    •  

men åh så härligt!
svar. tack så jättemycket :) kram

N    •  

Härligt det ser ut!

Amanda Engberg    •  

Men åh så mysigt! :)

milina.blogg.se    •  

Åh, vad mysigt :)

Sanna    •  

Så mysigt! :D

sandra    •  

gott!

Zaisha <3    •  

Va mysigt!

Fru Boholm    •  

Grattis i efterskott :) Det ser ut som en helt förträfflig avslutning på en födelsedag.










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!