Äntligen är den min!

Äntligen är denna highlightern från the Balm min! 
Jag har ju bloggat om denna hur många gånger som helst och sprungit runt i både London och Stockholm som en galning för att hitta den men till slut blev det att beställa den från Nelly.com
 
Är så sjukt nöjd med den och har nog inte varit så här glad över att få något materiellt på väldigt länge! Fick denna alltså som en tidig födelsedagspresent av pappa och var och hämtade den för någon dag sedan så har ännu inte hunnit testa på den ordentligt men den har en så sjukt fin champangeskimrig färg! Är så taggad att testa denna som både highlighter och ögonskugga!


Ebba    •  

Alltid kul med nytt!
Svar: åh tack så mycket, ja riktigt kul :) kram

MALIN    •  

Den är bäst!!

Sanna Eriksson    •  

Diggar asken! :D

Zaisha <3    •  

Den vill jag också jättegärna prova, ser så fin ut!

Johanna Svensson    •  

Så bra att du äntligen har den! :)

sandra    •  

åh vill också ha!

Angelina Persson    •  

Älskar deras produkter! :D

Matilda    •  

Åhhh vad fin den var!

Skogsraah ☾    •  

Oh, är säkert jättebra!

S A N N A♥    •  

Åh vad nice!

Linn Strömberg    •  

Åhh1 vill testa

Amanda Engberg    •  

Men åh vill också ha den! Jag ska till Stockholm om en vecka, så hoppas den finns då! :)

marianorrgard    •  

oh, denna skulle jag inte tacka nej till, speciellt med tanke på den vackra förpackningen! :)

Emelie    •  

Va kul att äntligen ha något som man velat ha så länge :D

ella    •  

åh, har också tänkt klicka hem dendär!

MADDISENJ.SE    •  

Härligt när man äntligen köper något man verkligen vill ha

N    •  

Härligt med nytt :D

Pauline    •  

vilken fin förpackning :)

Emma & Julia    •  

ÅH har velat ha en sådan jättelänge!

Petra    •  

Har precis klickat hem en själv! Hade rabattkod på bangerhead så fick min för 99kr ;)

wilma    •  

Gud vad kul! Jag har verkligen bara sett och hört bra om den, så jag funderar själv på att klicka hem den. Sååå himla fin!

Amanda    •  

Åh den vore kul att ha, för den verkar så bra!

Prietha    •  

Åh vad roligt att du äntligen fått hem den!

Amanda Jönsson    •  

Åh va kul! Vill också verkligen ha den! :)

Brownsugar    •  

Den e så fin :D

Amanda    •  

sv: tack de var det också! :)

milina.blogg.se    •  

Awesome! :)

Sanna | Beauty & Design    •  

Åh vad fin :) Är också sugen på den!

Viktoria Eriksson    •  

så roligt att du har den nu! :)

matilda ♥    •  

Jag vill så gärna ha den också, haha! Måste köpa den snart, alla säger att den är så fin ju!

Rebecka    •  

Världens bästa! skulle dock behöva köpa en ny :)

Svar:
Åh eller hur :D

Kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!