En härlig kväll

Idag efter jobbet åkte jag mot Sara som fyllde 18 i måndags så idag firade vi henne! Kunde dock inte stanna så länge eftersom att jag har jobb tidigt på morgonen, men trevligt var det ändå! 

Imorgon är det som sagt jobb tidigt för min del men det betyder även att jag slutar på eftermiddagen vilket är skönt! Efter den jobbdagen har jag ledigt i 3 dagar vilket kommer bli superskönt! Kvällens planer är fortfarande oklara så får se hur det blir senare! 

Hoppas detta superfina vädret hålls som det är nu länge så man hinner bli lite brun och också njuta av värmen när jag inte jobbar!




MALIN    •  

Fina ni är!! Och grattis till henne i efterskott :)

Linn Strömberg    •  

Grattis i efterskott till henne:D Fina ni är!

Vanessa andersson    •  

Åh grattis i efterskott till henne :)

Johanna Davidsson    •  

Hej, jag undrar om du skulle vilja göra ett bloglovin byte med mig? :)

ebba    •  

härliga bilder

svar: ja verkligen, så somrigt med :)
kram

Johanna Svensson    •  

Trevligt! :) fina ni är!

Viktoria Eriksson    •  

skönt att vara ledig i tre dagar! fina bilder :)

patriciac.blogg.se    •  

Ja, det här vädret vill man ska vara föralltid nu haha:)

Anonym    •  

Låter härligt! Fin outfit förresten!

Prietha    •  

Härligt med ledighet!

Amanda Engberg    •  

Så härligt! Och vilken fin topp du hade på bilderna! :)

Pauline    •  

härligt med bra väder!

Erica    •  

Jättefina bilder! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!