Vilka bloggar läser jag?

Nu tänkte jag göra en liten lista på vilka bloggar jag kikar in på varje dag och är mina favoritbloggar!
Tycker själv det är superkul att läsa när andra bloggar gör såna inlägg så tänkte att jag också gör en sådan lista!
 
1.Gabriella Joss
 
Min absoluta favorit när det gäller bloggar! Vet inte rikitgt vad det är med hennes liv som är så spännande att läsa om men hon inspirerar verkligen! Ännu till att hon är endast 19 år och har flyttat hemifrån när hon var 15 och gifte sig när hon var 18 och har två gosiga hundar! Hon flyttade även från Umeå till Göteborg nyligen så det är roligt att läsa om!
 
2. Jennifer Jansson
En nyfunnen favorit faktiskt! Bra uppdatering och väldigt fina och inspierade bilder och typ världens finaste klädstil och kropp! Hon fyller i år 18 och verkar som en superhärlig människa! Vet ju dock inte så mycket om henne då jag precis börjat läsa bloggen men hennes blogg är verkligen värt ett besök för dom som inte har kikat in hos henne ännu! 
 
3. Kissie

Har börjat läsa hennes blogg nu igen för någon månad sedan och tycker det är superkul att läsa hennes blogg då hon uppdaterar så ofta och har alltid så bra kvalité på bilderna osv. tror alla vet vem kissie och hennes blogg är så berättar inget destomera!
 
Förutom dessa bloggar läser jag även mina kompisars bloggar när de uppdaterar sina men även BrownsugarsChevelles, Mathildas, Isabels, Filippas och mångamånga fler!
 
Vilka bloggar läser du?


Amanda    •  

jag läser typ inga storbloggar alls...
men typ adaras.se, natatis98.bloggplatsen.se och många fler :P

vanja    •  

jag läser jätte många :D

Julia    •  

läser också kissies blogg och sen kenzas och fannystaaf.se :)

Anonym    •  

Kul inlägg! Ska kolla in dom :)

J e n n i f e r    •  

Men åh vad roligt! Gjorde hela min dag! Har faktiskt börjat kika in din blogg med det senaste! Älskar din design och dina bilder!

Caroline Blomberg    •  

men åh bra tips!

Siri |Diabitfit|    •  

Jag läser typ en miljon olika bloggar, haha :D Bland annat Kissies!

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

jag läser inga jätte kända bloggar

Karin    •  

Läser också kissies och gabriellas, bra!

G I N A ~    •  

Kissies blogg är rolig att läsa ^^

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Jag läser nästan bara Tuva Malmo, liksom som jag kikar in på regelbundet.. Och Atilio! Annars klickar jag mest runt på en massa olika haha!

Ellen    •  

Kul att få se dina favoriter! Alltid kul med lite inspiration. Jag läser faktiskt inte bloggar så troget som jag brukade längre, men har en liten lista på några favoriter i mitt senaste inlägg. :)

Svar: Ska kolla in på din blogg då och läsa hihi! :)
Henrietta Nylund

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Har inte ens hört talas om de flesta bloggar här så tack för tipsen, ska ta och kolla i dem :)

Emelie    •  

Finns verkligen såå många bra bloggar :D

N    •  

Själv så läser jag inte så jättemycket bloggar faktiskt, föruom kompisars typ :)

Elin karlsson    •  

Ska ta mig en titt in på dom bloggarna! :)
Hoppas du får en fin kväll!!

Malin Lindgren    •  

Åh, Jennifer Jansons blogg läser jag med, en stor favorit ♥ Läser också Erika Kvams blogg, en norsk bloggare (pratar ju näst intill flytande norska så inga problem med o läsa norska bloggar) l0ve.blogg.no
Läser så mycket bra bloggar med så jag inte kan räkna upp alla! :)

Michelle Osein    •  

Åh tack för bloggtipsen! :D

Anna Fotografi    •  

Superbra inlägg och kul att få tips om nya bloggar :)

Anonym    •  

Bra tips ska kolla in dom

Katta    •  

Bra tips! Läser kissies blogg, den är bra :)

Bella.    •  

Fin blogg, kolla gärna min blogg.
Vem vet, det kanske blir en blogg som du börjar följa

http://nouw.com/Bellajo
http://nouw.com/Bellajo

Bella.    •  

Fin blogg, kolla gärna min blogg.
Vem vet, det kanske blir en blogg som du börjar följa

http://nouw.com/Bellajo
http://nouw.com/Bellajo










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!