Serietips

Jag och William har nu börjat se på en ny serie som heter Devious Maids och är skapad av samma person som har gjort Desperate Housewives så det liknar faktiskt lite DH! :)
 
Hela serien handlar om fyra hembiträden eller maids som det heter på engelska som jobbar för rika familjer i Beverly Hills. De försöker lista ut vem som har mördat deras vän Flora som blev mördad i första avsnittet av serien. 
 
Jag tycker själv att det är svårt att förklara vad serien riktigt går ut på osv. men den är verkligen sjukt bra!
Jag tror inte den är så väldigt populär men den är verkligen sevärd! 
 
Enda minuset med serien är att det finns endast två säsonger som har kommit ut och säsongerna är väldigt korta (ca. 13-14 avsnitt per säsong). 
Men jag har för mig att det snart borde komma ut en tredje säsong!
 
Någon annan som sett denna serien? Om inte, låter det som något för dig?


miningalinn    •  

Jag är väldigt dålig påtat följa serier:)

Moa Persson    •  

hmm.. kan nog absolut vara något för mig! Låter lite som PLL också "de ska få reda på vem A är dock, och lite människor för hit och dit" haha xd

Svar: Ja det låter ju lite som det! Man behöver dock inte vänta alls lika länge som på PLL för att veta vem som har dödat flora :)
Henrietta Nylund

Celine    •  

Kanske något man borde se! :)

Olivia    •  

Den låter jättebra, har aldrig sett den serien eller desperate housewifes:)

Boel    •  

Bra tips! Har sett lite av den, tycker det var rätt bra :)

Sv: Det är mysigt det :)

Julia    •  

det har jag inte sett :)

Anonym    •  

Har sett en del, riktigt bra :)

millie ❀    •  

borde börja se! äälskar du DH! : )

☆Z I N J A☆    •  

Ser också den, riktigt bra!

Sara Ekman    •  

Åh den måste jag se. Älskar Desperate Housewives, så gillar säkert denna med )

Prietha    •  

Följde DM under hösten, kanske ska ta och göra igen! Verkligen superbra serie :)

Släpp taget. följ flödet    •  

Jag har varit lite nyfiken på den serien! Måste nog spana in det där! :D

RMCK - en skönhetsblogg    •  

Det låter spännande, haha! :)

Sanna Preifelt    •  

Jag är lite sugen på att titta på det faktiskt :)

Ida - foto & häst    •  

åhhh låter intressant, har tänkt att kanske börja se den faktiskt.. får nog bli så!! :D
sv; härligt att du tycker om det :D

LindaLinda    •  

kanske borde se :)

Pia    •  

Åh den låter superspännande! Älskar Desperate Housewives, så den här serien måste jag absolut kolla in. Tack för tipset! :)

Alice    •  

Den lät bra :)

Liborius    •  

Följer faktiskt inte någon serie nu så den kanske man skulle se:)

Pauline    •  

har inte sett men låter bra

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Bra tips! :)

Siri |Diabitfit|    •  

Låter spännande faktiskt :D jag tittar aldrig på serier annars, men man kanske ska börja :)

Julia ♥    •  

Ååh, måste kanske börja kolla den! :-)

Skulle bli jätte glad om du skulle vara med i min "Dagens blogg"

http://jjuliaa.blogg.se/2015/january/dagens-blogg.html#comment

Emelie    •  

Har varit lite sugen att se den där serien! :D

Lina Johansson    •  

Åh den verkar riktigt bra!

Sv: Ja det var det verkligen! :D

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Tack för tipset :)

milina.blogg.se    •  

inte sett! :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Har aldrig sett den faktiskt. :)

Elin karlsson    •  

Den serien har jag inte sett men den verkar va väldigt bra! :)

Sandra    •  

Har typ sett slut på alla serier jag följer så det kanske är nått man ska börja kolla på :)

Anna Holm    •  

Den här ska jag nog kolla in! Tack för tipset ^^










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!