Personlig almanacka

 Nu äntligen har min personliga almanacka som jag själv designat kommit hem!
 
Funderade i flera månader på vad jag skulle kunna lägga för bild på framsidan och sedan blev det till slut rosa-glittrig bakgrund och mitt eget namn och 2015 där under! Och baksidan visste jag redan att jag ville ha en bild på mig och William på :)
 
Själv är jag väldigt nöjd med den! Ni som inte ännu har en kalender för detta år kan ju beställa en helt egen och personlig almanacka från deras hemsida! :) 


Isabella P    •  

Vill du bli veckans blogg?
Har dragit igång med en veckans blogg tävling kika på min blogg för att vara med och tävla

http://isabellap.forme.se/2015/januari/blogg-tavling.html

Denise    •  

sv; Jag är född i Sverige men är finsk :) så bor i Sverige. Kram <3

Erika    •  

Ska nog beställa därifrån nästa gång, verkar så bra :)

RMCK - en skönhetsblogg    •  

Så fin den är! Jag funderar också på att köpa en, men använde aldrig den förra jag köpte .... så vi får se! :)

Sv; Tack, vad snällt sagt fina du! <3

Rebecca    •  

hej fin blogg du har :) prenumerera gärna på på min Youtube kanal!! https://www.youtube.com/channel/UC7FFvYMiz3f3uvaPfqJBxMg
ha en trevligt kväll :)

Alice    •  

Snygg!

Sofia    •  

Vad fin :D

Pauline    •  

så fin!

Moa Persson    •  

Jag skulle också vilja ha en personlig almanacka, men det fixar jag nog inför nästa år :)

Amanda♥    •  

Åh, den blev ju jättefin! :)

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Fin den är :)
Jag har själv haft en personlig almanacka en gång, var jättenöjd med den. Men nu hittade jag en som man kan designa själv och det gillar jag nog nästan mer.. För jag är en sån person som lätt tröttnar på framsidan. haha

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Åh så fin :)

Anonym    •  

Så fin :)

MiraKidvall    •  

Jättefin blogg, verkligen! Älskar den, Xx

SARA EMILIA    •  

Men så fin!

Jenny Karlsson    •  

sv: Visst är dom, helt kär :)

Vilken fin :)

Julia    •  

så kul med en personlig almanacka :)

Sara Ekman    •  

Fin :)

johanna    •  

snygg!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Åh vad fin :)

Boel    •  

Härligt!

Sv:Tack!

Sara    •  

Vilken otroligt fin almanacka :) Roligt när den blir personlig med :)

Celine    •  

Åh vill också ha en! Så nice!

Julia ♥    •  

Har utsett dagens blogg vinnare, kika in om det blev du! :-)

Släpp taget. följ flödet    •  

Jag skulle verkligen behöva en sån där! Är alldeles för snurrig för mitt eget bästa haha! :)

Jättefin var den!

Ida - Hon som föddes med LKG    •  

snygg :D

Linn    •  

Rosa och glitter kan aldrig bli fel :)
Fiint!

Siri |Diabitfit|    •  

Fin :)

VERONICA - fashion blog    •  

Åh vad kul! Ska nog ta och fixa en jhag med, så bra tips :) Kramar tjejen!

Anna    •  

Har haft den i tre år, riktigt bra idé. Och din blev väldigt tjusig!

Svar: Filmen var helt ok, varken mer eller mindre. Hoppas på att sista delen är bättre :)

linah    •  

fin bild på er!

Jennifer    •  

Åh jag som verkligen behöver en almanacka!

Sv; Åh tack fina du! Är kanske inte riktigt lika brun i verkligheten som på bilderna eftersom att jag lägger på en del kontrast på mina bilder samt fördjupar dom! Men solade en del innan nyår och därifrån fick jag en hel del färg! Bus använder jag bara i ansiktet och där har jag faktiskt ingen bra att tipsa om.. Letar också efter en riktigt bra bus haha!;) kram!

milina.blogg.se    •  

älskar deras almanackor!

Charlotta Hägg    •  

Sv: Jaa, jag tycker själv att det är väldigt roligt att läsa andras årsresumer så jag tänkte att jag slänger ihop en :)

Jättefin almanacka :)

Malin Lindgren    •  

Vad fin den blev! Skulle nog själv behöva skaffa en kalender för att kunna hålla koll på allt...

Paulina    •  

Snygg!

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

vilken snygg

Sanna    •  

Den blev verkligen superfin! :)

Elin karlsson    •  

Så fin almenacka du har!!

Svar: Det gör inget, har fått svar ;)

ida foto. ♛    •  

åhhh så fiin! :D
sv; taack finis :')

Ninni - Vimsiga mamman    •  

Så kul :)

K- S    •  

Så fint det blev!

miningalinn    •  

Så fin jag har också en personlig med One Direction på:)

Liborius    •  

fin!

J E N N I F E R    •  

SV: Först ljusar jag upp bilden som vanligt och lägger på kontrast! Sen går jag till tools/effect brush och väljer "mörka ned" och applicerar sedan det där jag vill att det ska bli brunare/mörkare!:)

Anna - photography, life, style    •  

Vilken fin :D Verkligen kul att ha en personlig :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!