Outfit inspiration

 
Untitled #61

Klicka på bilden för att se varifrån allt är!
Det känns verkligen som en evighet sedan jag satt på datorn och pysslade med olika kollage i polyvore, gjorde det nästan varje dag förr och jag älskar verkligen att hitta lite inspiration tills outfits osv!
 
Nu just hoppas jag på att det skulle bli snabbt vår och sedan sommar för jag vill börja använda lite lättare kläder och inte se helt uppstoppad ut i vinterjackor!
Rosherunsen på bilden har jag dreglat över nu i flera månader och om dom någon gång blir mina blir det i en grå eller svart färg!
 
Förresten så firar jag och William månadsdag idag, så grattis till oss! I mars firar vi hela 2 år så det är inte så långt kvar tills dess nu! Ikväll kommer vi fira med att gå ut och äta antagligen :)


Petra    •  

fin inspiration

sv ja det stämmer

emelie andersson    •  

åh vad fina skor :) gillade dem riktigt mycket.

sv: åh vad roligt, hoppas att ni får en trevlig kväll tillsammans.

Clara    •  

Åh vilken snygg outfit du har satt ihop! :) Och grattis till er, härligt att ni hållt ihop så länge!

Hoppas ni får en mysig kväll, kramkram♥

sara navjord    •  

Snyggt!

Maja    •  

Vad fin outfit! Precis i min smak :) Och stort grattis till er, vad roligt!

i vätan på lilla J ❤️    •  

Helt perfekt outfit! :D

milina.blogg.se    •  

fint!

Lydia    •  

Snyggt!

Siri |Diabitfit|    •  

Gillar väskan :)

Boel    •  

Himla snyggt!

Sv: Den är bra :)

Celine    •  

Riktigt snygg! Vill ha!

Åh, skorna hade jag gärna velat ha :)

VERONICA - fashion blog    •  

Åh så läckert! :) Sååå snygg stil! Kramar!

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

snyggt

Elena    •  

Snyggt!

Louise    •  

Snyggt!

MALIN    •  

Klockan är dödsläcker!

Amanda♥    •  

Härlig inspo! :)

Cassandra    •  

Wow så otroligt fin outfit!

Anna    •  

Vilken fin outfit tips :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Snyggt! :)

NICOLE    •  

Så fräscht med det ljusa och fina =)

Sara    •  

Snyggt :)

Maja    •  

Åååh vilken drömmig outfit.. Ha en fin dag, kram

Katta    •  

Vilka snygga grejer! :D

Karin    •  

Ja klär mig typ aldrig i grått men det ser riktigt snyggt ut :)

Elin karlsson    •  

klockan och tröjan är så snygga!!

Julia Jansson    •  

gahh så snyggt!

Nathalie Tegelstam    •  

Riktigt snygg outfit! :) kram

Victoria    •  

Tack så mycket :D

Emmelie    •  

Å, väldigt snyggt. Jag har faktiskt byxorna i grönt, dom är tokigt snygga på :-D

Rebecca    •  

Superfint! Älskar också polyvore<3

Sara    •  

SNyggt! :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!