Nytt i bloggen / Sämsta dagen

Bytte ut min instagram widget igår och lade en ''rubrik'' ovanför och tycker det såg så mycket bättre ut!
Ändrade även något annat smått i bloggen och nu i mina ögon ser allt mycket fräschare och finare ut på något sätt!
 Tycker du den förra eller den nya är bättre?
 
Hade förövrigt typ världens sämsta dag med massor av stress hela dagen och värsta humörsväningarna på länge! Och mensvärk ända sedan morgonen och ingen aptit var ju heller inte så kul!
Men nu har jag fått i mig mat och ska gosa ner mig i Williams armar, det är ju det bästa som finns när man har haft en dålig dag!
 


Clara    •  

Åh vilken mysig avslutning på dagen! :)

Kram♥

ebba    •  

mycket bättre tycker jag :) hoppas du får en bättre dag imorgon!
svar: ja riktigt mysigt :)

Boel    •  

Fint det blev!

Låter inte som att dagen varit på topp :(
Imorgon blir säkert bättre!

Sv: Kul att du tycker det ^^

cecilia    •  

det blev bra! Hatar såna dagar.. får jättelätt humörsvängningar under min vecka.. :/

Lydia    •  

Snyggt det blev!

Hillevi    •  

Tyckte om den nya! :)

Cornelia    •  

Snygg förändring :)

Norrbotten tjejen    •  

va fin och läsvärd blogg =)
allt bra med dig?

NICOLE    •  

Tycker det blev bra :)
Och vad tråkigt :( Hoppas morgondagen blir bättre! kram

Rebecca    •  

Det blev mycket bättre!

Jobbigt att du haft en sådan dag.. Men skönt att få avsluta den i armarna på den du älskar :)

milina.blogg.se    •  

gillar den nya bättre! :)

Madde    •  

Så fin det blev! :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Det blev jättebra. :)

Malin Lindgren    •  

Jag tycker att det nya blev mycket finare! :)

keamy    •  

Sv: nej, det smakar ju verkligen inte som vanlig mjölk haha! I flingorna imorse blev det rätt konstigt, haha. Ett kallt glas till maten kan gå, men som sagt så smakar det uu inte som mjölk :)

Intresserad av ett bloglovin byte? :)

Siri |Diabitfit|    •  

Blev ju bra med det nya!

Johanna Marie.se    •  

Ja den nya blev allt bättre! :)

Nathalie Tegelstam    •  

Åh vad fint det blev! :) kram

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Hoppas du haft en bättre dag idag! :)

Sara    •  

Sjukt jobbigt! :(

Katta    •  

Har också haft en riktigt dålig dag, usch!
Kram.

Pauline    •  

superfint!
vad tråkigt att du hade en sån dålig dag..hoppas den blir bättre nu då, brukar funka för mig med :)

Erika    •  

Hoppas kvällen blev bättre och att du haft en bra dag idag :)

Anna    •  

Den nya blev så mycket bättre :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!