Nunuco design company

 Detta underbara skal har landat i postlådan och kommer från finländska märket Nunuco design company!
Alla skal på deras hemsida är helt unika och designade och målade av Nunuco design company vilket jag tycker att är riktigt kul!
 
Jag har ju ett skal från tidigare därifrån och var helt kär i det men nu när jag har en ny telefon var det dags för ett nytt skal så då blev det detta och jag är mer än nöjd med det, såå fint!
 
De finns även på instagram och har precis nått 42 tusen följare(!!) Så in och kolla på hemsidan HÄR och besök även deras instagram! @nunucodesigncompany 


Anita    •  

Åh snyggt :-)

KEAMY    •  

Haha, vilken gullig ask det kom i :D

Victoria    •  

Ja, jag har alltid tyckt att det varit svårt att hitta något som passar ens hud. Men nu verkar det som jag hittat något bra :)

Lydia    •  

Så fint!

Fanny Kvist    •  

Åhh deras skal är så fina, har också funderat på att betälla hem ett :)

Madde    •  

ååh så sjukt fint!!

Svar: Kul att du ville vara med i veckans blogg! En vinnare är nu publicerad så gå in och kolla om de blev du och passa på att anmäla dig till nästa veckas omgång för att få en ny chans:)

Karin    •  

Så fint! :)

Clara    •  

Åh galet vilket fint skal! :)

sv: tack så mycket fina du!
Kram på dig och hoppas din dag har varit bra!♥

Ida    •  

Snyggt skal!

Erika    •  

Riktigt fint :) Får spana in!

Maja Sundqvist    •  

Oj så fint!! :)

Sofia    •  

De har så fina skal :D

Amanda♥    •  

Vad fint det var! :)

Svar: Ja visst är det! :)
Henrietta Nylund

Emma    •  

åh jätte fint skal! :D

ebba    •  

åh så fint!

Sara    •  

oj sakorin va fint e va!

Svar: Jaa elr huur :D
Henrietta Nylund

Louise    •  

Jättefint!

☆Z I N J A☆    •  

Sjukt fint skal!!

Sara Ekman    •  

Så fint! :)

saarah    •  

Fin skal! :)

Wilma    •  

åh så fint!

Sara    •  

Så otroligt snyggt skal :)

emelie andersson    •  

åh vad fint :)

sv: ja det gäller ju att uppskatta det som gör en glad :)

NICOLE    •  

Så fint! Måste kolla in den sidan =)

MALIN    •  

Vilket snyggt skal!

Line    •  

Men åh så fint skal!

Emelie    •  

såå fin skal♥

milina.blogg.se    •  

superfin! :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Åh vad fint. :)

SVAR: Tusen tack för dina fina ord. <3

Pauline    •  

jättefint! :)

Katta    •  

Så snyggt!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Wow vad fint!! Och vilket fint paket du fick det i!

Svar: Ja, verkligen! :D
Henrietta Nylund

Robex Lundgren    •  

vackert

Siri |Diabitfit|    •  

Fint!

A L I C E L A R S D O T T E R    •  

Åh vad bra, tack så mycket!! :) Kram

MATILDA    •  

Så fint! :D

Brownsugar    •  

Fint!

Anna    •  

Så fint :D

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine    •  

Vilket fint skal!

Maja    •  

Men så himla snyggt!! Skulle behöva ett till skal och byta med, har ett Michael Kors nu :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!