Något jag inte skulle köpa igen

Jag köpte denna för några månader sedan då min rengöringsmjölk hade tagit slut och då sökte jag efter någon ny att testa. Då läste jag att det stod ''Hypoallergenic'' och ''Face and eyes, dry and sensitive skin'' och då trodde jag den skulle passa till mig med atopisk hud.
 
Enligt mig höll den inte vad den lovade på burken eftersom att hela min hud känns lite som om den skulle brinna när jag använder denna och jag blir riktigt röd. Ögonen börjar rinna riktigt mycket och blir svullna så vaknar flera gånger om natten av att ögonen är helt fyllda med tårar!
Det behöver ju inte vara så för alla men denna har inte varit bra för min hud!
 
Med detta inlägg menar jag inget dåligt allmänt till märket eller så, produkten kanske passar bra till flera andra men till mig passade den inte! :)


NICOLE    •  

Tråkigt att du inte blev nöjd :(

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Så tråkigt när det inte stämmer överens...

Amanda    •  

Superfin blogg! :)

Erika    •  

Tråkigt när man blir besviken på en produkt :/

Men usch vad hemskt! :(

Boel    •  

Tråkigt att den inte fungerade som den skulle!

sv: Visst är det :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine    •  

Det är bra att berätta vad man tycker, oavsett om det är bra eller mindre bra. :)

Lydia    •  

Det lät inte alls bra..

Karin    •  

Usch vad tråkigt att det blev så :( Allltid lika tråkigt när man köper något som inte lever upp till förväntningarna...

Petra    •  

sv den är så himla skön

Madde    •  

Låter inte som någon bra produkt alls, speciellt inte när det står att den är för känslig hud, då borde den ju inte kännas så... Konstigt :/

Sara    •  

Tråkigt när man köper något som inte är bra :/

Nathalie Tegelstam    •  

åh va trist att det blev så, hoppas du hittar en annan som funkar bättre! :) kram

emelie andersson    •  

sv: ja visst är han fin :) supertack!

Julia Jansson    •  

ojdå, det låter ju inte alls bra!, hoppas du hittar något bättre som passar din hud mer!

Emma Grann Fotografi    •  

Kul med tips :)

Amanda♥    •  

Åh vad synd och tråkigt :(

sofft.blogg.se    •  

JAg har atopiskt eksem och har skitsvårt att hitta bra produkter :(

milina.blogg.se    •  

tråkigt att den inte fungerade! själv använder jag bara ansiktsprodukter ifrån lush!

KassandraPalma    •  

tråkigt att du upplevde den så :/

Siri |Diabitfit|    •  

Oj, det lät ju inte så bra!

A L I C E L A R S D O T T E R    •  

Okej tack för tipset! Det kommer nog komma upp, videos också kanske någon gång i framtiden ;)

Elin karlsson    •  

Har också testat den, den var inte bra för mig heller ;)

Vano    •  

Usch då, inte roligt alls. Har själv väldigt känslig hy och lider oerhört om jag råkar testa något min hy ogillar. Hoppas du hittar en bättre.

S A N N A ♥    •  

vad bra att du skriver ett inlägg om det! Så tråkigt att den inte funkade!

Prietha    •  

Aco har en jättebra rengöringsmjölk! Vill du göra ett bloglovin byte?:)

Pauline    •  

vad tråkigt att den inte funka..lät inte alls skön

MATILDA    •  

Bra att du uppmärksammar det så man är beredd på det ifall man köper det eller om man har väldigt känslig hud :)

Emmelie    •  

Håller helt med, tyckte den var värdelös!

Victoria    •  

Ja man lär sig verkligen mycket via det sättet.

Emelie    •  

Så himla tråkigt när det blir så.. Har den och till min hud funkar den superbra, men somsagt så är det väl olika för olika hudtyper liksom! :)

Malin Lindgren    •  

Har testat den med och även på mig sved den, som eld. Så big disslike på den faktiskt :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!