Kaffe

Min nya mysiga tröja från Kaffe som jag lovade visa upp några inlägg sedan!
Tog denna i storlek M så den skulle vara lite större och gosigare och den är verkligen supervarm och skön!
 
Imorgon börjar skolan först klockan lite före 2 vilket betyder låååång sovmorgon och när jag vaknar ska jag göra lite uppgifter till skolan så jag får det undan snabbt.
 
Denna dag har förövrigt varit superbra och bortsett från att jag har varit trött så har den gått riktigt snabbt och har hunnit med rätt så mycket, så ingen dålig måndag här inte!
Hurudan var din början på veckan?


Natalie    •  

fin blogg!

emelie andersson    •  

åh vad fin den tröjan va!

sv: ja jag tror att den blir perfekt :D hur ser din vecka ut?

Nathalie Tegelstam    •  

Åh vilken underbart mysig och supersnygg :) kram

Släpp taget. följ flödet    •  

Jättefin tröja! :) Här hemma har måndagen varit seg, som alla andra måndagar haha! Jobbet kallar och man är helt slut när man kommer hem :)

KassandraPalma    •  

så fin!!

Amanda♥    •  

Vad fin och mysig den ser ut! :)

Maja    •  

Åh så otroligt fin!!

Celine    •  

Så snygg den såg ut att vara!

♫♪ sandra    •  

ser mysig ut!

MALIN    •  

Vilken fin tröja!

Brownsugar    •  

Mysig!

Boel    •  

Snygg!

Sv: Tack!

Sara    •  

SNygg tröja! :D

Åh men gud vad gosig och mysig den såg ut att vara! Helt perfekt för vädret just nu känns det som :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Så himla fin!!

Robex Lundgren    •  

fin tröja

Clara    •  

Åh vilken snygg tröja!! :)

Hoppas din dag har varit bra, kramkram♥

Emelie    •  

Åh så fin och mysig :D

NICOLE    •  

Ser jättegosig ut :D

Pauline    •  

jättefin tröja!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Vilken mysig tröja. :)

Hanna    •  

Superfin!!

Lydia    •  

Jättesnygg!

Siri |Diabitfit|    •  

Vilken fin kofta! :D

ebba    •  

så fin och gosig tröja!
svar: ja supermysigt :)
kramis

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Åh vilken härlig :)

Jennifer Gidlund.    •  

MEn åh , vilken underbar tröja ! :D

Sanna Preifelt ❤    •  

Gud vad snygg!

milina.blogg.se    •  

jättefin! :)

Erika    •  

Tröjan ser verkligen mysig ut :)

sofft.blogg.se    •  

Haha, roligt namn :)

Madde    •  

Åh, jättefin ju! Ser sååå gosig ut!

cecilia    •  

så fin! Ser mysig ut :)

Charlotta Hägg    •  

Sv: Ja, det är alltid roligt med nytt smink ju! Jag längtar verkligen tills det kommer hem :) KRAM!

Hillevi    •  

Ser supermysig ut!

Ida ☯ the sky under the sea    •  

Vilken mysig tröja, och gulligt namn på märket haha. Skönt med sovmorgon :)

Rebecca    •  

Skönt med sovmorgon! superfin tröja :)

Sofia    •  

Såå fin!! :D

Sara    •  

Otroligt snygg tröja ! :) Och härligt med en sådan lång sovmorgon :)

Linneaellinore - FOTO    •  

Åh vilken fin och mysig tröja! :)

har du lust att göra ett bloglovin byte?

Julia    •  

ser mysig ut :)

Anita    •  

Fin den va :-)

Sofie    •  

Åh så fin, är såå svag för sådana tröjor!

linah    •  

snygg tröja:D!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!