Januari favoriter

January favorites
 
Det var länge sedan jag gjorde mina månadens favoriter inlägg så nu tänkte jag att det passar att göra det igen!
 
1. Luxeoil har jag berättat såå många gånger om men den är verkligen den bästa oljan/serumet till håret som jag har testat! Ger precis allt var den lovar och den förtjänar verkligen att bli hyllad! 
 
2. EOS läppbalsam hålls verkligen länge på läpparna och är så otroligt mjukt och skönt på! Doften är ju ett stort plus och även att den är ekologisk :)
 
3. Chanel Chance doften köpte jag ju tidigare denna månad och ångrar inte en sekund av dom pengarna jag spenderade på denna, suupergod och flickig och rosa doft, passar till alla tillfällen!
 
4. Fuktkräm/handkräm/bodylotion är min räddare nu i dessa kallare tider! Min hud torkar ut helt och hållet, speciellt på händerna men även på alla andra ställen på kroppen, så detta är verkligen ett måste på vintern!
 
5. Tangle Teezern har jag även hyllat hur många gånger som helst här i bloggen men den är verkligen såå bra! Man kan borsta den när man har vått hår och så är den så mycket skonsammare för håret! Så alla som inte har en sådan borse tycker jag att ska fundera på att köpa en!
 
6. Doftljus har jag börjat använda väldigt flitigt varje kväll här hos mig för att skapa lite mysstämning på kvällarna, suupermysigt att tända några ljus när det är som mörkast ute!
 


ebba    •  

eos och sådan borste är jag helt beroende av!
svar: åh tack så mycket :)
kramis

KassandraPalma    •  

jag har den 5:e produkten, riktigt bra!!

Amanda    •  

jag har också insett vikten av återfuktandekräm på vintern haha tog mig "bara" 26 år

Rebecka    •  

Älskar eos!

Svar:
Hihi, det var jättegott!

Ha en fin kväll ♡

Kram

Linnea    •  

Jag är också fortfarande förälskad i min Tangle Teezern!
Kram!

Jennifer s Gidlund    •  

Åhh, den här bilden och listan var verkligen sooo me haha! :D

Frida    •  

Åh vilket roligt inlägg!!! Jag älskar Chanel parfymen!!

Brownsugar    •  

Det där doftljuset är jag sååå kär i!

Lydia    •  

Måste lukta på parfymen!

Linneaellinore - FOTO    •  

Sv: Nu följer jag dig, blev nummer 97! :)

Celine    •  

Alla säger att den där borsten är så bra! Måste köpa haha!

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Fem och två är riktigt bra produkter! :)

SaraNavjord.se    •  

fina produkter! :)

milina.blogg.se    •  

älskar den borsten :)

Siri |Diabitfit|    •  

Måste prova det läppbalsamet :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Doftljus är härligt!

Nathalie Tegelstam    •  

Vilka grymma favoriter! :) kram

Caroline Blomberg    •  

allt tangle teezer är ju verkligen det bästa!

Rebecca    •  

Men åh en sån borste måste jag kika på! :D

Erika    •  

Måste testa det där läppbalsamet :)

N    •  

Älska tangle teezern!!

Klara Andersson    •  

så himla fina saker!

Anita    •  

Åh, trevligt inlägg :D

Julia    •  

bra saker :)

Ida ☯ the sky under the sea    •  

Vill också ha EOS lipbalm! Det jag har nu (baby lips) suger D:

Louise    •  

Älskar den där borsten!

Pauline    •  

älskar eos!

miningalinn    •  

Har borsten och jag älskar den!:D

Oliwia    •  

Hårborsten är fantastiskt bra!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!