Långhelg

Nu är skolan slut för denna veckan och sista dagen i skolan denna veckan spenderades med att göra manikyr på varandra och även haft en liten GHD kurs där vi fick veta allt om deras verktyg och produkter och även beställa  , så då beställde jag någon borste så det blir kul att få hem den så småningom!

Nu har vi precis kommit till William från hans kusins födelsedagskaffe och ska antagligen bara ta det lungt resten av kvällen då William har skola imorgon men jag ska luncha med mamma och även köpa lite olika frisörtillbehör senare på förmiddagen, så det blir kul!

Hoppas alla har haft en bra vecka hittils!


Celine    •  

Så snygg naglarna blev!

Pauline    •  

åh så härligt med långhelg :)

Rebecka    •  

Älskar ghd!

Svar:
Visat är den? Jag stod och velade mellan grå och rosa, men den gråa ver inte alla fin på mig :/ Haha

Kram

SaraNavjord.se    •  

fina naglar! :)

Ida    •  

Älskar den färgen på nagellacket, så himla fint! :)

patriciac.blogg.se    •  

Vilken underbar färg!!

Emelie    •  

Vad roligt att gå en liten kurs om de! Hoppas borsten är bra! :) snygga naglarna blev!

Nathalie Tegelstam    •  

Vilken jättefin färg på naglarna :) kram

Sara    •  

Skönt med långhelg :)

Ellen    •  

Åh, kul! GHD-prylar ska vara riktigt bra har jag hört :)

Svar: Ja, de är de bästa som finns på marknaden! :)
Henrietta Nylund

N    •  

Åh vad skönt med långhelg!! (och orättvist haha)

KassandraPalma    •  

så fint armband!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Så himla skönt med ledig fredag!

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Låter som en bra dag! :)

Emma Elisabedt    •  

Vad fina naglar!!

Svara på dagens fråga och bli tillagd i veckans ”läslista” över bloggar! Kram!

milina.blogg.se    •  

härligt :)

Rebecca    •  

Så fint med ljusrosa nagellack!

ebba    •  

åh vad kul! jag har en ghd plattång & en hårblås därifrån!
svar: åh tackar :D

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

snygga naglar

Jennifer s Gidlund    •  

Åh, vad kul! :)
Vad är det för färg på nagellacket ? Super fint! :)

Svar: Oj jag har faktiskt ingen aning då det är från skolan :( Det är i alla fall från märket Essie!
Henrietta Nylund

Siri |Diabitfit|    •  

Snygga naglar :D

Svar: Åh tack! blev själv så nöjd med dom :)
Henrietta Nylund

♫♪ sandra    •  

nice!

Amanda CL    •  

oh snygg färg på naglarna :)

Svar: Ja eller hur :)
Henrietta Nylund

Erika    •  

Vad härligt med en längre helg :)

Maja    •  

Åh så fint! Älskar färgen :) Hoppas du får en grym fredagskväll, kram

Katta    •  

Fin färg på naglacket! :D
Ha en bra helg kram! :)

MartinaOlsson    •  

Hej!
Jag har just nu en tävling där du kan vinna ett presentkort på 75kr hos parfymklick som
säljer parfym, kroppsvård, hudvård, hårvård och smink. Var gärna med och delta! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/48361/tavling-vinn-presentkort-hos-parfym-klick/

Anonym    •  

Åååh ghd *.*

Sara    •  

Fina naglar! Jag älskar GHDs tänger, kommer nog aldrig vilja ha annat märke på min plattång. :)

Ida    •  

Fina naglar!

Rebecka    •  

Älskar färgen på nagellacket!

Isabella Huynh    •  

snygga naglar :)

malin    •  

vilket snyggt lack! =)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!