Första kunden

 
 Några bilder på Lilli någon dag sedan! Hon älskar verkligen min matta :)
Nuu äntligen funkar det att skriva inlägg!! Försökte skriva inlägg i ca 2 timmar före jag märkte att det inte var fel på min dator utan att det var flera andra som hade samma problem, men nu verkar det vara löst!
 
Idag hade jag ju min första kund och det gick riktigt bra faktiskt! Var verkligen nervös i början men när hon väl hade satt sig i stolen så släppte nervositeten :)
När första klippningen var klar så ville William också få en klippning så klippte hans hår väldigt kort eftersom att det var länge seddan han klippte det sist! 
 
Trivs verkligen i salongen och vill verkligen bli bättre och märker hur man själv utvecklas efter varje klippning, sjukt kul! Imorgon blir det färgkurs heeela dagen lång så det blir riktigt kul att få testa på! :)


Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Vad roligt med din första kund! :)

Lydia    •  

Så söt!

Nathalie Tegelstam    •  

åååh va söt! :) kram

Amanda♥    •  

Men ååååh vad söt!♥

Annika    •  

Söt :3

Julia Jansson    •  

herreguud vilken fin blogg du har !!

Svar: Men ååh tack ska du ha!
Henrietta Nylund

Isabell    •  

Men åh vilken fin katt! :D

emelie andersson    •  

åh vilka fina bilder :) och vilken söt katt.

Sara Ekman    •  

Så söt kisse :)

vilka fina bilder! vill så gärna ha en katt att fota, eller vilket djur som helst faktiskt. blir lite tråkigt att bara ta kort på natur och liknande haha ;)

milina.blogg.se    •  

hade också problem! det gick via appen men inte datorn.
skönt att det gick bra!

Emilia Sjödin    •  

åh vad söt!

Siri |Diabitfit|    •  

Vad roligt att det gick bra :D

Ninni - Vimsiga mamman    •  

Sv. tack så mycket :)) åh söt tisse

Julia    •  

vad sööt! :)

Pauline    •  

aw så söta bilder!

Sanna Preifelt ❤    •  

Åh så söt katt :) Kul med första kunden också, kan tänka mig att du var nervös. Men vad roligt att det gick bra! :)

Brownsugar    •  

Aaw så sööt!

Erika    •  

Vilken söt katt! :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Söt kisse!

Anna    •  

Hoppas det kommer gå bra i fortsättningen :)

Elin karlsson    •  

Men så söt! Och bilderna är väldigt vackra :)

Madde    •  

Så bra att du trivs i salongen! Trodde du menade att katten var din första kund när jag läste rubriken och såg bilden, jag ba whaaat? haha, men kul att det gick bra i alla fall! :)

Svar: Haha ja det kan vara lite missledande om man inte läser inlägget (som dom flesta inte gör haha) ;)
Henrietta Nylund

Anonym    •  

Kul att se utveckling :)

Emmelie    •  

Va spännande med första kunden. förstår att det blir lite nervöst. :-)

Celine    •  

Vilken sötis och vad kul med din första kund!

malin    •  

Åh vad skönt att allt gick bra :)

Sofia    •  

vilken sötis!!

Hillevi    •  

Så söt katt!

Clara    •  

Åh galet söt katt! :)

Ha en bra lördakväll, kraaam♥










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!