Fitnessguru

Detta är alltså Fitnessgurus Oneamino päron aminosyror och jag har tidigare smakat på colasmaken men dessa var betydligt godare enligt mig!

Det tog sin tid före jag hittade ''rätta'' blandningssättet för denna. När jag testade en skopa och blandade med ungefär 500 ml vatten blev det en riktigt bra smak på den! 
Den smakar faktiskt lite som päron isglass tycker jag!
 
Denna får 4.5/5 i betyg av mig! :)
Dessa proteinbars är 55 gram och båda innehåller 17 gram protein. Smakerna på dessa är mint chocolate och chocolate crisp.
Jag testade förra månaden även pepparkakssmaken och i det här inlägget kan ni se vad jag tyckte om den!
 
Mint choklad baren doftade verkligen som after eight men smakade faktiskt inte lika mycket mint men den var väldigt god! Det var även lite krisp i den och det gillade jag :) 
Jag ger denna 4/5 i betyg!
 
Choklad krispen var verkligen krispig och smakade verkligen choklad! Den var supergod! Jag vet inte riktigt hurudan choklad denna smakade som, men smaken var bekant. 
Denna får 4.5/5 i betyg!
 
Allt detta går att köpa på fitnessgurus hemsida, de har flera olika smaker av båda produkterna!


Prietha    •  

Bra tips!

Jennifer    •  

Sv: åh tack fina du! när jag redigerar på datorn så gör jag det i photoscape och på mobilen använder jag Photoshop, befunky och pixlr!:)

milina.blogg.se    •  

nice! ingenting för mig dock som inte tränar eller är i behov av sånt ^^

Julia    •  

nice! :)

sofia    •  

åh hört massa bra om denna! hade en i jordgubbssmak tidigare men den va inte alls god. Tycker du den här funkar bra tillsammans med träning och när använder du den? före under eller efter? Kram!

Siri |Diabitfit|    •  

Mintchoklad är så god :)

Moa Persson    •  

åh måste jag testa om du gav den så höga betyg :)

Lina Johansson    •  

Åh måste prova att köpa något från fitnessguru nån gång, allt verkar så bra!

Sv: Tack så jättemycket! :D

RMCK - en skönhetsblogg    •  

Jag ääälskar chokladbars! Och jag tränar inte ens, hahah, men det känns nyttigare än vanlig mjölkchoklad :)

Sv; När jag tog för tjocka slingor fastnade håret ibland, det var typ den största anledningen till att det inte funkade felfritt :)

Sara Ekman    •  

Gott :)

Julia ♥    •  

Ååh, måste också kanske testa köpa nån av dom som du tipsade om! :-)

Anna - photography, life, style    •  

Verkligen bra inlägg :D Din blogg design är också så fin, passar perfekt till din blogg :D

Svar: Men ååh tack, vad glad jag blir! :)
Henrietta Nylund

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Gott :)

Ida - foto & häst    •  

åh alla snackar om fitnessguru, verkar himla bra!! :D
sv; tack snälla du ❤

elin    •  

har hört jättebra om de!

Pauline    •  

vad kul att du tyckte dom smakade gott, har inte provat dom barsen

PAULINA [smink, skönhet och träning]    •  

Det är skulle jag vilja pröva!

Malin Lindgren    •  

Roligt att läsa vad du tycker om deras produkter.
Jag är riktigt sugen på att börja med något proteinpulver nu när jag börjat träna mer på allvar.. :)

Svar: Då kan jag rekommendera att du beställer hem av deras sample påsar! Har själv några såna hemma av deras proteinpulver som jag ännu inte hunnit testa! Men det är smart att du kan beställa hem sample påsar innan du bestämmer dig för någon smak! :)
Henrietta Nylund

Emmy Lam    •  

Låter som att de smakar gott, härligt :D

Amanda♥    •  

Dem har jag aldrig testat! :)

Boel    •  

Spännande :)

Sv: Ja himla kul!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Kanske man borde prova. :)

Elin karlsson    •  

Kan förstå att det tar en tid att hitta den rätta blandningen ;) Det låter väldigt gott!

Svar: Tack!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!