Bekännelser

♥ Jag är en perfektionist och är väldigt kräsen
 
♥ Min naturliga hårfärg är superblond!
 
♥ Jag gillar att ha allt planerat i förtid och blir verkligen stressad om planerna inte
går som de ska i sista minuten
 
♥ Jag är väldigt blyg när jag träffar nytt folk men när man väl känner mig så blir
jag mera som mig själv!

 
♥ Jag kan börja gråta väldigt lätt
 
♥ När jag blir nervös knaprar jag sönder naglarna och biter sönder läpparna, dålig ovana!
 
♥ Känner mig oftast väldigt smutsig om mitt rum är ostädat
 
♥ Jag vet inte ännu vad jag vill göra när jag blir färdig frisör, men antagligen starta eget
eller flytta utomlands och jobba!
 
 Bilderna i kollagen är från min weheartit!
 

Känner du igen dig i någon punkt? 


Amanda    •  

biter jag också på naglarna :/

sv: tack :D

Petra    •  

Intressant inlägg

Sv set var super gott

SaraNavjord.se    •  

jag gillar också att ha saker planerade och jag blir stressad om det inte blir så!

Ida Lindborg ♡    •  

1, 2, 4, 5 är såå jag haha, så håller verkligen med!

Sv. hihi tack, tar faktiskt det som en komplimang ;)

Klara Andersson    •  

kul å läsa!

JUNITJEJ    •  

Kul att få veta mer om dig!

N    •  

Kul med lite bekännelser :P

Malin Lindgren    •  

Kul inlägg, jag känner verkligen igen mig i dedär med gråta lätt, har så lätt att börja gråta ibland att det är skämmigt :(

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Jag blir också superstressad när planer ändras.. Så himla jobbigt!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Jag är en perfektionist och är väldigt kräsen

Jag gillar att ha allt planerat i förtid och blir verkligen stressad om planerna inte
går som de ska i sista minuten

Jag är väldigt blyg när jag träffar nytt folk men när man väl känner mig så blir
jag mera som mig själv!

Jag kan börja gråta väldigt lätt

När jag blir nervös biter jag sönder läpparna.

Känner mig oftast väldigt smutsig om mitt rum (hela lägenheten) är ostädad.


Ja, en hel del kände jag igen mig på haha:)

milina.blogg.se    •  

jag kan också börja gråta väldigt lätt, speciellt vid mens haha..

Pauline    •  

roligt att läsa :)

KassandraPalma    •  

känner igen mig i väldigt mycket!

Liborius    •  

tycker också om att planera i förtid :) och har det gärna städat runt omkring mig!

Julia    •  

känner igen mig på flera punkter :)

Siri |Diabitfit|    •  

Roligt med såna listor :)

Släpp taget. följ flödet    •  

Jag vill också gärna planera i förtid, och då måste det följa planen annars blir det katastrof haha! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

är också blyg med nytt folk och gråter lät gör jag också :). och naglarna biter jag när jag är stressad samt inne i munnen.

Elin karlsson    •  

Ja det gör jag! Den första punkten :)

Sara    •  

Åh så roligt att läsa :)

Maja    •  

Alltid roligt med bekännelser! :)

Erika    •  

Jag vill gärna också ha allt planerat och känner mig även väldigt "smutsig" om min lägenhet är det :P

Anonym    •  

Kul att läsa och härlig inspiration :)

Sanna Widman    •  

Känner igen mig i några :)

SVAR:
Åh håller med! :) <3

Frida    •  

Åh, alltså! Jag vill också flytta utomlands eller starta eget när jag är klar med gymnasiet!

Caroline Blomberg    •  

känner igen mig så mycket när det kommer till att planera i förtid!!

Emelie    •  

Känner igen mig i några punkter faktiskt!! :)

Ida    •  

Känner mig igen med att vara blyg när man träffar nytt folk.

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Jag kan också börja gråta lätt och vill ha saker planerat ett tag innan, men det slutar alltid med att ingen vill planera och att jag stressar!

♫♪ sandra    •  

kul att läsa :)

Ellen    •  

Känner igen mig i de flesta punkter faktiskt, vi är lika på många punkter :)

Rebecka    •  

Känner igen mig i många av punkterna.

Svar:
Åh eller hur :D

Ha en fin tisdag ♡

Kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!