Beauty wanties

 
beauty wanties

Klicka på bilden för att se varifrån allt är!
Här är några saker inom skönhet som jag verkligen skulle vilja ha just nu! 
 
Om jag bara kunde välja 5 stycken av allt på bilden skulle det nog bli Real technique borstar, Mary Loumaizer highlighter, Contour kit, Diors mascara och J'adore parfymen från Dior! 
 
Dessa saker har jag verkligen velat ha såå länge så allt på bilden skulle sitta helt perfekt just nu!
 
Finns det något inom skönhet som du verkligen vill ha?


Nathalie Tegelstam    •  

Skulle inte tacka nej till dessa! :) kram

MALIN    •  

Borstarna från Real Techniques är mina favoriter!

milina.blogg.se    •  

jag är inte speciellt intresserad utav smink, skulle lätt kunna klara mig på bara mascara :)

S A N N A ♥    •  

Så fina grejer!

Christina    •  

Älskar verkligen MACs lösögonfransar :) De är väldigt bra :)

Släpp taget. följ flödet    •  

Jag skulle verkligen behöva nya sminkborstar!
Önskar även chanels återfuktande kräm, har rengöringen men det är ju så förbannat dyrt! :(

Svar: Ja, har sett på priserna på chanels skönhetsvård och priserna är verkligen höga!
Henrietta Nylund

Lydia    •  

Har parfymen, luktar så gott!

Cassandra    •  

Åh, har också alltid velat ha Real technique borstar :)

Sofia    •  

Så många bra grejer :D

Frida    •  

Jag skulle verkligen vilja ha Real technique borstar!! Kram

Anonym    •  

Många fina saker :) vill också ha contour paletten!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Hoppas du kan köpa något av det:)

Boel    •  

Himla bra saker :)

Sv: Visst är det!

Siri |Diabitfit|    •  

Jag använder knappt några skönhetsprodukter, men det skulle väl vara nagellack i färgglada färger isf :D

Ninni - Vimsiga mamman    •  

Sv. tack så mycket :)) ha en fin dag :)

Sara Ekman    •  

Härliga produkter :)

♫♪ sandra    •  

nice!

Erika    •  

EOS läppbalsam hade jag gärna velat testa på :)

Jennisbeauty    •  

Vill också ha Mary Loumanizer sååå mycket! :)

Anna    •  

Vilket bra inlägg :)

emma    •  

jag verkligen älskar J'adore, en av mina favoriter

Sara    •  

Dior J'adore har jag använt i över 13 år, älskar verkligen den parfymen :)

Svar: Den doftar verkligen såå gott! Det är en nyfunnen favorit :)
Henrietta Nylund

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Jag har nog inget speciellt jag vill ha faktiskt. :)

Charlotta Hägg    •  

Sv: Ja, riktigt mysigt:) och härligt kollage, jag skulle vilja ha allt :)

Madde    •  

åh så mycket fint! Jag behöver verkligen en ny moroccan oil ;)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härliga grejer :)

emma    •  

åh vilken fin blogg du har!! :D
kram.










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!