Valentine's day

vday

 
Har sett runt omkring på sociala medier då folk nu har börjat göra lite inspo kollagen till alla hjärtans dag så då tänkte jag att jag också ville göra ett och dela med mig av det!
 
Det ''klassiska'' man brukar göra på alla hjärtans dag är väl nog att gå ut och äta och få rosor och choklad, men tror att det är många som gör lite olika saker nu nuförtiden :)
Fifty shades of grey har ju premiär (i allafall här i Finland) antingen 13e februari eller 14e februari, så tror det är många som kommer att se den också i år på bio :)
 
Här ovan finns även lite presenttips till flickorna bl.a. smycken, nyckelring, underkläder, parfym och smink. 
 Fast alla vill ju ha lite olika saker, alltid bäst att slänga lite små hints till era pojkvänner om det ni vill ha ;)


Petra    •  

sv ja absolut så hoppas verkligen det blir av beror på vädret om det är snökaos så åker vi inte

Klara Andersson    •  

bra tips!

Sanna Widman    •  

SVAR:
Ja visst e hon! :D så söt <3

malin    •  

Bra tip, sånt går ju alltid hem hos oss :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Vad kul! :D

Anonym    •  

Så fin inspo :)

A L I C E L A R S D O T T E R    •  

Ja riktigt kul! Åh tack så mycket fina du!! :D

Amanda    •  

KOM ME NÅ BRA IDEER FÖ POJKVÄNNER?! MINA IDEER E PÅ NOLL!!!!!!!!!!!!!

SaraNavjord.se    •  

snygg bh!

Anna    •  

Mycket tjusigt och sexigt :)

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Bra tips :)

Sara    •  

Så fint kollage :) Brukar inte fira alla hjärtans dag men i år ska vi bjuda på fika :)

Emma Elisabedt    •  

Sådär jag! Nu följer jag dig på bloglovin!

milina.blogg.se    •  

nice tips!

N    •  

Har lite ångest över alla hjärtans dag.. vet inte vad jag ska ge/göra med min kille haha

Ida Lindborg ♡    •  

åh vilka bra tips!

Sv. Tack snälla ♡

Siri |Diabitfit|    •  

Jag ska se den filmen med pojkvännen på alla hjärtans dag :D

Emma Elisabedt    •  

Bra tips!

Linnéa Pyrrö    •  

Nu är jag tillbaka på bloggen efter många om och men! Har du tips om hur jag kan förbättra bloggen och ge mig inspiration kommentera gärna :)
Hoppas du haft en bra början på året! KRAM

Erika    •  

Själv tycker jag inte alla hjärtans dag är en dag då man ska gå runt och köpa en massa till varandra, för kärlek ska man få varje dag - året runt. Jag och min fästman ska gå ut och äta, umgås en massa helt enkelt :)

Lina - my art & my life    •  

Åååh vill se 50 shades när den har preminär, men än tveksam på att sambon vill se den ;)

Pauline    •  

så roligt! :) vi har tänkt att hoppa presenterna i år, och ta en spa dag tillsammans istället, men det blir nog present med, hihi :)

Emma Grann Fotografi    •  

Härligt inlägg :) är pepp på alla hjärtans dag!

Amanda Johansson    •  

Fint kollage :)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Vi åker ju snart till utlandet så jag känner att vi kan fira vår kärlek lite extra där istället:)

Amanda Niclasson    •  

Bra tips! :D

Ida - Hon som föddes med LKG    •  

sv: Tack för din kommentar! ♥ Nu har jag uppdaterat lite hur jag mår!

Emma Elisabedt    •  

Nu är receptet på kvargsmootie uppe på bloggen som lovat! :) kram!

Släpp taget. följ flödet    •  

Försökte hinta lite nyss nu när jag såg ditt inlägg haha! Här här alla <3 dag den enda dagen om året jag får blommor så får nog nöja mig med det i år med :D

Emelie    •  

Vilket härligt kollage!

KassandraPalma    •  

massa fint!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Fint kollage! :)

MY VESTLUND '    •  

Jag ska gå på Fifty shades of grey med tjejkompisarna och killen haha ;)

Ida ☯ the sky under the sea    •  

Nog för att jag tycker att Alla<3dag är en dag för överkonsumtion, så är kärlek alltid fint. Skulle inte tacka nej till en god middag (inte nödvändigtvis ute) eller biobesök (inte 50 shades dock, haha) och fina underkläder ^^

Norrbotten Emmish    •  

va fina och bra tips :D a
Allt bra med dig i dag?










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!