Två nya

Halsbandet ovan från Glitter var ett av inköpen jag gjorde igår! Köpte det på Glitters slutrea och det kostade ynka 3€ / 30 kr och normalpriset var någonting runt 25€ /250kr om jag minns rätt! Riktigt fint dessutom, tror jag kommer bära det på Alla hjärtans dag faktiskt :)
 
Sminkförvarings ''lådan'' på bilden nedanför kommer från Ebay och om jag inte minns helt fel gick den på något runt 2-3 € /20-30 kr!  Så det var sjukt billigt! Har kollat på någon svensk hemsida förr och funderat på att beställa därifrån men då jag kollade på Ebay fanns exakt samma ''låda'' där för myyycket billigare!
 
Dock tar ju frakten väääldigt länge när det gäller saker från Ebay, har beställt 12 saker (om jag minns rätt) för över en månad sedan och har bara fått ungefär hälften hittils.


matilda ♡    •  

Halsbandet är verkligen fint! :) och sådana sminkförvaringslådor är så bra!

Sara    •  

Älskar verkligen halsbandet :)

Anonym    •  

Så fint halsbandet var :)

Petra    •  

sv dom är värma och goa

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Så fint halsband!!

Michelle    •  

åh vad fint!

sv: tack fina du!

FannyFredrica    •  

Så fint! Förvarningslådan såg ju jättesmidig ut :D

Celine    •  

Älskar halsbandet!

Emma Grann Fotografi    •  

Åh vad fint!!

Felicia    •  

Fint halsband :)

milina.blogg.se    •  

så fint halsband! :)

Marica    •  

åh halsbandet var ju riktigt fint :)

Hillevi    •  

Halsbandet var jättefint!

Isabella Huynh    •  

Åh wow vilken fint halsband :) och smidig låda!

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

fint halsband

Siri |Diabitfit|    •  

Fint halsband :)

vanja    •  

Tack :)

såå fint :D

Amanda    •  

fint!

Anna    •  

Ja, det tar ju tyvärr lite längre tid att få det hem. Men den som väntar på något gott.. :)

Sara    •  

Super kul med nytt! :D

KassandraPalma    •  

tråkigt att frakten tar så lång tid!

Liborius    •  

fint halsband:)

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Fint halsband!
Har också en sån förvaringslåda från ebay, den används flitigt!

Rebecka    •  

Så fina saker!

Svar:
Den koftan är en favorit hos mig med :)

Ha en fin söndag ♡

Kram

Madde    •  

En såndär sminkförvaringslåda skulle jag verkligen behöva!

Joanna- Journalist och föreläsare med Autism    •  

Svar: Kul att du ville vara med i veckans blogg! En vinnare är nu publicerad så gå in och kolla om de blev du och passa på att anmäla dig till nästa veckas omgång för att få en ny chans:)

Amanda Jönsson    •  

Jättefint halsband!

Hej!
vill du vara med i veckans blogg hos mig?
http://ammieshade.blogg.se/2015/february/veckans-blogg-vinnare-ny-omgang-2.html#post-comments

Ida Lindborg ♡    •  

ååh gud så fint!

Sv. hihi tack så mycket, vad kul o höra! :D

Pauline    •  

så fint halsband :)

Lara    •  

mkt fint! Finns även sminkförvaringar på TGR och kostar lika mkt typ :)

Ellen    •  

Vilket underbart halsband!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!