Packat och klart

... Eller ja, nästan!
Imorgon på morgonen bär det ju av till London! Är såå taggad! 

Idag har jag jobbat nästan hela dagen och nu är jag riktigt slut så ska fara till William så småningom och så blir det en liten koppla-av-spa-kväll Så det blir riktigt skönt efter all stress :)

Kommer väl bli mest shopping när vi är där men även en del turistande till bland annat madame tussauds! 
Hann ju inte göra något turistigt förra gången vi var där så vi planerar att göra iallafall något när vi är där!

Kommer verkligen bli såå kul!


Linn Strömberg    •  

Vad härligt att åka iväg till London!

Siri |Diabitfit|    •  

Roligt :D

Sara Ekman    •  

vad kul :)

Julia    •  

sv: Har faktiskt den just nu, men det är i fel färg så är tvungen att köpa en ny då jag upptäckte det för sent, haha :D

Hillevi    •  

Åh vad kul att åka till London!

NICOLE    •  

Så kul med London :D

Jeanette - Livet i London    •  

Hoppas du får en bra resa! :) Går ni på Madame Tussauds så hänger ni i mina hemtrakter, bra område måste jag säga haha ;)

Josephine    •  

Så kul! :D

Linn    •  

Åh vad kul vill också ditt,hoppas du får en trevlig och mysig resa!

Madde    •  

Åh vad roligt! Jag och min sambo velar mellan London och Barcelona i april. Så du rekommenderar London? :)

frida    •  

Åhhh så fin blogg!!
Ha det så bra i London!

sofft.blogg.se    •  

Snygg jacka!

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Ha det så bra!! :D

Sara    •  

Såå kul att åka till london!! :D

Ida    •  

Åh vad kul!

Alice    •  

Vad roligt! ha en grym resa!

Ellen    •  

Ha en jättefin resa!!

Pauline    •  

ååå vad roligt med london!

Klara Andersson    •  

ååå så kul, till london, härligt!

Erika    •  

Ha så roligt :)

sv. Eurovision song Contest menar du? :)

G I N A ~    •  

Ha det så roligt :D

Liborius    •  

ååh vad roligt:D

Jennisbeauty    •  

Hoppas du får det underbart :D

Jossie    •  

Så jäkla avundsjuk jag är på dig nu!!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Hoppas du får en bra resa. :)

Meg    •  

åh vad kul!! ha det bäst :)

Emelie    •  

åh vad roligt!! hoppas ni får det toppen i london! :)

Julia    •  

kuuul! :)

ISA    •  

åh vad roligt att dra iväg :D have fun!

Emelie    •  

Men alltså åh så skoj att fara till London :D

SOFIA    •  

Men vad kul, ta massor av bilder!!

Svar: Det ska jag göra! :)
Henrietta Nylund

malin    •  

Nejmen åh vad roligt med London! :)

MATILDA    •  

åh jackan, har en likadan :D

Linnéa Pyrrö    •  

Åh men va kul! Hoppas du får det grumt, var där innan jul! KRAM

Sara    •  

Åh så roligt ! Hoppas ni får en underbar resa ! Kram

Emelie    •  

Åhh ja åker till London om två veckor. Så underbar stad!

Jenny Karlsson    •  

sv: jaa verkligen :)

Åh vad kul, så avis! Hoppas du får en bra resa :)

Emma    •  

Så kul med London, hoppas resan blir toppen :)

Amanda Johansson    •  

Hoppas du har det superbra!! :D

Joanna- Journalist och föreläsare med Autism    •  

Svar: Kul att du ville vara med i veckans blogg! En vinnare är nu publicerad så gå in och kolla om de blev du och passa på att anmäla dig till nästa veckas omgång för att få en ny chans:)

Joanna- Journalist och föreläsare med Autism    •  

Svar: Kul att du ville vara med i veckans blogg! En vinnare är nu publicerad så gå in och kolla om de blev du och passa på att anmäla dig till nästa veckas omgång för att få en ny chans:)

Linneaellinore - FOTO    •  

Sv: Jag följer dig nu, vilket nummer blir du? :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!