Min helg

Fredag: Hade en kort skoldag som slutade vid 12 tiden och efter det åkte jag och Jennifer iväg till stan i några timmar. Efter det väntade jag på William ett tag i skolan och så körde vi hem till mig och spenderade natten där!
 
Lördag: Vaknade upp före klockan 9 och for iväg till skolan för öppet hus! Dagen i sig var riktigt kul men var verkligen trött och sur efter den dagen då jag inte fick någon ordentlig paus på hela dagen. For sedan och åt på Amarillo och sov hos William och hade det allmänt mysigt!
 
Söndag: Tog en liten sovmorgon och for på dagen iväg till stan och köpte donuts på Arnolds och åt även senare på kvällen pizza! Var även och hämtade en ny klänning som ni får se bild på här inom några dagar! :)
 


johanna    •  

men yum!

Hillevi    •  

Donutsen är såå gott!

Emma    •  

åh ser ruskigt gott ut :D

♫♪ sandra    •  

gott!

hanna    •  

ja men eller hur, det är ju så dagligen och jag är så trött på sånt, att folk ska liksom döma utan att dom egentligen vet någonting bakom det!
:)

Isabella Huynh    •  

ser så sjukt gott ut!! :)

Siri |Diabitfit|    •  

Gott :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Det låter som en bra helg ändå :) Och det där såg väldigt gott ut!

Alice    •  

Noooom vad gott det ser ut!

Elin karlsson    •  

Men första bilden, dör såå gott!! :)

Julia    •  

lät som en bra helg :)

Linnéa Pyrrö    •  

Åh dom såg ju för goda ut...

milina.blogg.se    •  

mums!

Släpp taget. följ flödet    •  

Åh herregud vad gott det där såg ut! Nu blev jag jättehungrig haha! Snacka om att du haft en fullspäckad helg, hoppas på att du får en lugnare helg som kommer! :)

Svar: Kul att du ville vara med i veckans blogg! En vinnare är nu publicerad så gå in och kolla om de blev du och passa på att anmäla dig till nästa veckas omgång för att få en ny chans:)

Linn Strömberg    •  

Låter som en super bra helg!

Ida ☯ the sky under the sea    •  

Ser gott uuuuuut! Önskar de hade sånna donuts där jag bor.

Josäfin Andersson    •  

åh såg lagom gott ut detdär ju!! :D

Julia    •  

åh vad gott...










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!