Love yourself!

♥ 5 saker jag är bra på 
- Att laga mat
- Att ordna saker
-  Att skriva texter
- Att argumentera
- Att köra
 
♥ 5 saker jag gillar med min kropp ♥
- Mina ögonbryn
- Att jag egentligen har en passlig längd
- Att mitt hår växer snabbt och är långt
- Mina ögon
- Att min kropp är ganska stark på alla sätt och vis!
 
♥ 5 saker jag är stolt över ♥
- Att jag är väldigt bra på att spara pengar
- Att jag klarade kombiperioden i skolan utan någon
underkänd kurs!
- Att jag kan och vågar säga nej
- Att jag kan pusha mig själv att övervinna 
mina rädslor
- Att jag inte skolkar från skolan längre
 
♥ 5 saker jag är tacksam för ♥
- Att få vara frisk från sjukdomar
- Att få gå gratis i skolan och få gratis sjukvård
- Att ha världens finaste pojkvän
- Att gå i en klass jag trivs i
- Att ha tak över huvudet och mat på bordet
 
 
Detta är en utmaning jag har sett att många framförallt finlandssvenska bloggar har gjort, så tänkte haka på och göra denna listan jag med!
 
Jag utmanar PRECIS ALLA att göra denna! och hoppas även att ni gör den! Skriv in en kommentar sedan mer än gärna ifall ni har gjort den så får jag gå in och läsa den!


Ellen    •  

Åååhh, vilken alldeles fantastisk lista! Blir helt varm i hjärtat. Ska definitivt göra denna någon dag snart!

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Bra utmaning! :)

Anonym    •  

När brukade du skolka, vrf och hur slutade du? Har just blrja skolk väldit myki nu i andra stadiet å vet att int man borda men...

N    •  

Ja man borde tänka på det positiva om sig själv lite oftare, lätt hänt att tänka negativt istället :P

Anonym    •  

Superbra utmaning :)

SaraNavjord.se    •  

jätte bra inlägg! det är så viktigt att älska sig själv!<3

Linn Strömberg    •  

Hade velat göra den, men skulle ta flera år då jag är super dålig på att se det bra med mig själv :/

Svar: Det kan ju vara väldigt svårt att se det positiva i sig själv och tro mig, det tog väldigt länge för mig att skriva listan! Men om man gör såna listor nu som då lär man sig att älska sig själv och mår mycket bättre! Ge den en chans :)!
Henrietta Nylund

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Åh vilket bra inlägg. :) Ska göra detta!

amanda    •  

Fin bild :)

Jennisbeauty    •  

Så hiiimla bra lista! Kanske hakar på och gör den när jag inte har lika fullt upp med inlägg som måste göras! :) kram

Ida    •  

Så bra utmaning!

Siri |Diabitfit|    •  

Bra lista!

Erika    •  

Var också bara på att spara pengar förr, måste bättra mig igen ^^

linah    •  

haha argumentera suger jag på!

cecilia    •  

vilken rolig utmaning! får göra den någon gång :)

Julia    •  

rolig lista :)

Linneaellinore - FOTO    •  

Åh så fin du är och jättebra utmaning! :)

Kul med såna listor :D

Katta    •  

Åh så bra lista!

Jannica    •  

Härligt att läsa! Ska också knåpa ihop något under dagen tror jag :) och ja, superfina ögonbryn!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!