London haul

 
Bestämde mig idag för att då göra en haul och den blev ju lite så där, men fick lite bråttom när jag filmade då solen höll på att gå ner!
 
Nu i efterhand så insåg jag ju att jag glömde visa upp flera produkter men tror inte det gör så mycket då det inte var såna superviktiga saker :) 
 
Men i alla fall, hoppas ni gillar videon i alla fall! Själv skulle jag verkligen vilja göra massa challenges och videos hela tiden men har nog inte modet att göra det haha! Men någon gång i framtiden säkert :)


Fredrika    •  

Vilken fin blogg du har! :)

Anonym    •  

Bra video, mera sånt :)

Anonym    •  

Vilken butik är roshe runnarna från??

Svar: Tror butiken hette JD om jag inte minns fel :)
Henrietta Nylund

Wilma Ahlborg    •  

sv: Ja, tycker det var en rolig lista att göra :) Ja eller hur! Kram

Liborius    •  

kul:)

Sara Ekman    •  

så mycket fint :)

Siri |Diabitfit|    •  

Åh vad kul :D

Pauline    •  

Så kul att få se vad du köpte, mycket fint! :) vill till London igen haha

Malin Lindgren    •  

Vilken bra video och kul att du valde att visa upp vad du köpte i en video :) Grymt mycket fint och förstår att du är nöjd över Nike skorna :)

Svar: Tack så mycket fina du! :)
Henrietta Nylund

Jossie    •  

Så kul med hauls :)

Erika    •  

Massa fina och bra saker ju :)

Prietha    •  

Din dialekt är så söt! :')

Svar: Haha ååh tack :D
Henrietta Nylund

Louise    •  

Kul med video! :)

Elin    •  

jättebra haul, kul att se vad du köpt! :)

Svar: Åh tack! :)
Henrietta Nylund

sara    •  

Bra video! :D

Elin    •  

Vad roligt :D

Rebecka    •  

Åh vad roligt och fina saker du fick med dig hem :)

Svar:
Ja, himla roligt :)

Ha en fin måndag ♡

Kram

Meg    •  

Ahaaa, nu har jag fått lite förståelse vad en "haul" är (känner mig gammal heheh)

linah    •  

åh va kul med video:D!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!