London dag 2 & 3

Har såå många bilder jag skulle vilja lägga upp, men de skulle aldrig få plats haha!
Idag har vi varit på Madame Tussauds vilket var superkul och vaxdockorna såg SÅ äkta ut! Helt sinnesjukt! 
"Skräckstigen" eller vad man ska kalla det med riktiga utklädda personer som skrämmer en var nog det hemskaste jag varit med om i hela mitt liv!

Vapiano här var helt fantastiskt!!! Godaste pastan jag någonsin har ätit lätt!

Åt även frozen yoghurt för första gången igår och det var faktiskt riktigt gott!

Nu kan jag verkligen säga att jag är sjuk i benen/fötterna! Kan knappt gå eller stå på benen längre, haha :(




Josse    •  

härliga bilder!

Stina    •  

Åh vill också till London! :)

Netti    •  

Vaxdockorna såg verkligen riktiga ut :-) Vad häftigt!

Jenny Karlsson    •  

fina bilder, ser riktigt kul ut :)

Linn Strömberg    •  

Så avis!

Amanda Halldan    •  

jävlar vad äkta dockorna såg ut! Trodde verkligen det var dom på riktigt innan jag läste inlägget!

Sara Ekman    •  

Nice :)

Jossie    •  

Den där skräckstigen verkade asnice haha

stiles    •  

Så härliga bilder!!

Klara Andersson    •  

ser sååå roligt ut !

linah    •  

oj dom ser så rikgita ut:D!!

sv; tack så mycket för din kommentar, de värmer<3

Siri |Diabitfit|    •  

Ser väldigt gott ut :D

Ellen    •  

Gud vad härligt du verkar ha det :)

Malin Lindgren    •  

Gud vad roligt, kul att besöka MT, ser ju så otroligt likt och äkta ut som du säger, sjukt att man kan göra bara en docka så lik en riktig människa, total kopia likom :O

sarah    •  

Aaa allafall hemma gjord :) .. är det fint London ?

Meg    •  

åh vad fantastiskt kul med london :) den där glassgrejen såg inte LITE god ut heller!

Alice    •  

Vapiano har verkligen sååå god mat!!

Liborius    •  

Åh ser ut som att du har haft det fantastiskt:)

Pauline    •  

vad roligt! vi var aldrig till madame Tussauds eftersom jag är så rädd för utklädander haha

♫♪ sandra    •  

vad kul!

Emma    •  

Frozen yoghurt är sååå gott :D

sara    •  

Gott!! :D

Linnéa Pyrrö    •  

Åh vapiano.. Så galet gott!

Erika    •  

Men åh, underbart! :)

Jenny Karlsson    •  

sv: Tack så mycket :)

Rebecka    •  

Härliga bilder! Frozen yoghurt som är så gott!

Svar:
Eller hur!?

Hoppas du får en fin helg ♡

Kram

Elin karlsson    •  

Åh nu blir jag avundsjuk... vill också vara i London!! Men hoppas d har det bra :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!