Senaste håren

På första bilden ser man mitt hår som har nu under två gånger förändrats lite! Har nu betydligt mörkare rot (syns dock inte på bilderna) än längderna och en lite mera kall ton på håret, klippte även det lite jämnare och är supernöjd med resultatet! Tack till alla som gjorde håret haha!

På andra bilden var mitt projekt på Sarah som jag gjorde under två dagar. En ljusare rot och lite mörkare och ljusare slingor och en lätt toning i hela håret som skulle ge kallare toner, blev riktigt nöjd! Klippte även några centimeter :)

Vill ni se mer av vad jag gör i skolan? :)


Anna    •  

Riktigt fint resultat!

Petra    •  

sv det är verkligen ett bra shampoo

Sanna Widman    •  

Superfint och så roligt att se! :)

SVAR:
Tack! :D

milina.blogg.se    •  

fint!

Pauline    •  

åå så fina lockar :)

FannyFredrica - [Fotografering]    •  

Blev jättefint! :D

Linneaellinore - FOTO    •  

Åh vad duktig du är, superfint resultat! Jag vill absolut se mer av dina projekt i skolan! :D

Ellen    •  

Kul att se, jag ser gärna mer från skolan :)
sv: Tack snälla!

Rebecka    •  

Kul och se, snyggt!

Julia    •  

fina! :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Vad fint det blev på henne! :)

Malin Lindgren    •  

ÄLSKAR lockarna och hennes hårfärg, vill också ha så!!*_* Jag vill gärna se mer av vad du hittar på i skolan!

Michelle Osein    •  

alltså gud så snyggt! skulle inte sitta fel på mitt slitna hår!

hoppas du får en bra start på helgen! :)

Emelie    •  

Alltså är så otroligt sugen ibland på att klippa kort, men är för feg för att göra de då jag är rädd för att ångra mig som jag lätt gör haha.. Men just en sån längd som på andra bilden, kanske lite längre dock.. Men ungefär, skulle vara riktigt snyggt att fixa de nu till våren med, vi får se!

Skulle gärna vilja se mer av vad du gör i skolan!! :)

Siri |Diabitfit|    •  

Fint :)

LINNEA    •  

Älskar de lite blondare och kortare håret! Ursnyggt!

Sv; Åh ja verkligen :)

Släpp taget. följ flödet    •  

Jättesnyggt!! :) Vore superkul att se mer frisyrer :D

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Det undre är hur fint som helst!

Amanda Johansson    •  

Fint, duktig du är :)

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Norrbotten Emmish    •  

fiiint
vad händer denna fredag för dig? :)

Erika    •  

Verkligen superfint :)

sv. Vilket sammanträffande. Tack så mycket :)

Ida Lindborg ♡    •  

ååh gud så fint!

Sv: Tack så mycket!♥

Rebecka    •  

Vad fint! Går du frisörlinjen? :)

Svar:
Den gillar jag med, men är så feg när det kommer till färger tyvärr.

Ha en fin fredag ♡

Kra

Jennifer s Gidlund ♡    •  

Extremt fin hår du har! Saknar mitt långa, mitt var så slitet så måste klippa av en hel del sist :( hah!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!