Burned out

 
vet i alla fall någon som gillar att jag är hemma idag... haha!
 
Efter många om och men och en nästintill sömnlös natt med ångest tankar så beslöt jag mig att vara hemma idag istället för att påfresta mig själv mer än jag redan har gjort de senaste dagarna och veckorna.
 
Känns så sjukt jobbigt att det faktiskt har blivit så här och att jag nästan har stressat sönder mig själv så tänkte jag till slut att det var bäst att stanna hemma och fundera, vila och inte fundera på stress eller problem.
 
Nu blir det att vila ut och ta nya tag imorgon!


Alice    •  

Hoppas det löser dig!

Linn Strömberg    •  

Usch ångest! Ta det lugnt och fokusera på att bara må bra <3

NICOLE    •  

Åh :( Ta hand om dig!

Sara Ekman    •  

jobbigt:/

Rebecka    •  

Hoppas stressen lägger sig snart :)

Svar:
Åh heller hur? ♡ Är så nöjd!

Kram

Malin lindgren    •  

Helt rätt o va hemma om man sover illa! Jag va hemma en hel vecka när mjn mamma låg på sjukhus, bodde hemma själv då o va sjukt orolig och klart jag inte sov bra då

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Skönt att vara hemma och vila!

Linnéa Pyrrö    •  

Fint hår du har!!

Ida - Hon som föddes med LKG    •  

Hoppas du har haft en bra dag :)

cecilia    •  

vilken söt hund!

MADDISENJ.SE    •  

Usch var rädd om dig!!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Usch då! Hoppas du mår bättre av en lugn och stressfri dag! :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Det gör du rätt i! Ibland måste man verkligen låta huvud och kropp bara VILA, ta hand om dig!

Hillevi    •  

kan vara bra att stanna hemma ibland!

Meg    •  

vilken gullig vovve! hoppas du hinner vila ut nu när du är hemma :)

Pauline    •  

nej vad tråkigt :( men mysigt för vovven :)

KassandraPalma    •  

så fint hår!

Siri |Diabitfit|    •  

Låter inte så roligt!

enklaknep - inspo för briljanta bloggare    •  

En dag från skolan tycker jag att du var värd. Du är grym som lyssnade på din kropp och dina tankar! Fler borde ta en dag ledigt och bara vara. Hoppas din stress inte är lika påtaglig och att du får njuta av helgen!

Ha en fantastisk dag

Erika    •  

Ja det gäller att ta hand om sig! Jag har stressat för mycket de senaste veckorna och det känns i kroppen..

Emma    •  

sjukt fin blogg! :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Så jobbigt med sömnlösa nätter...

Ellen    •  

Vilken fantastiskt fin hårfärg du har! Drömmen.










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!