Är du intresserad av frisör?

Förlåt för den dåliga kvalitén, såg det nu när jag gick in via datorn!
Kan inte bestämma mig om denna veckan har gått väldigt snabbt eller lite för långsamt? I alla fall, fredag imorgon vilket faktiskt inte betyder helg för mig (snyft)!
 
 
Kommer ha öppet hus i skolan så måste vara där redan före klockan 10 på en lördag, känns verkligen surt!
Men om det är någon som funderar eller är intresserad av frisör (eller andra linjer) på Yrkesakademin i Gamla Vasa så är det bara att komma där förbi på lördag! :)
 
Efter öppet hus kommer jag och William antagligen att gå och äta middag på Amarillo och ha en mysig kväll hos honom efter det, låter perfekt i mina öron!
 
Vad ska ni göra på Alla hjärtans dag?


Madeleine Parkenberg    •  

LÅter som en underbar lördag :D

Anonym    •  

Snygg! :)

N    •  

Surt med öppet hus på lördag..

Julia    •  

vad segt att behöva va i skolan en lördag men kvällen låter mysig iaf :)

Emma    •  

Själv har jag inga planer för alla <3 dag! Får se vad som händer helt enkelt :)

Anna    •  

Låter som en fin lördag för er del :)

Jeanette - Livet i London    •  

sv: Tack så mycket!

Roligt med öppet hus!

Michelle    •  

härligt med frisörlinje, verkar väldigt intressant! :D

milina.blogg.se    •  

mysigt! vi ska nog bara vara hemma hos mig :)

emwem.blogg.se    •  

Ohhh vilka extremt snygga ögonbryn du har

Svar: Alltså ååh tack vad glad jag blir!
Henrietta Nylund

G I N A ~    •  

så fin du är! ^^ Jag ska på restaurang med fästmannen :D

Siri |Diabitfit|    •  

Mysigt :) Jag ska på bio och middag med pojkvännen på alla hjärtans dag ^^

R    •  

Svar:
Ja, det är de också :D

Ha en fin fredagskväll ♡

Malin Lindgren    •  

Håller med dig, har veckan gått fort eller långsamt? Svårt och svara på ;)

Låter som det blir mysigt! Jag åker till min pojkvän på alla hjärtans dag (fick inte åka idag för mamma bara för att det är fredag den 13 hahaha) och sen hos han så blir det väl en god middag och bara mysa, behöver egnetligen inte vara jätte speciellt, att mysa och få va med varandra är ju det viktiga :)

Anonym    •  

Åh tack ! :)

Erika    •  

Lät som en bra lördag trots allt :)

sv. Ja, min kille friade på alla hjärtans dag förra året!

Alice    •  

Jag ska äta middag med lite släkt som jag inte träffat på över ett halvår, så det blir kul :)

Madde    •  

Segt att vara i skolan på en lördag :/ så fin du äär!!

LINNEA    •  

Sv; Åh ja så mys ! :)

Celine    •  

Får ni inte kompledigt för att ni är i skolan på en lördag då? :)

Svar: Nej, det är liksom inplanerat i dagarna man ska vara i skolan per år, så det suger verkligen! :(
Henrietta Nylund

Pauline    •  

vad mysigt! vi ska fira på söndag och då ska vi på spa! :)

Emelie    •  

Låter som en bra dag det!

josefine    •  

synd att man bor så långt bort!

sv: det var supergott :D

KassandraPalma    •  

fin du är!

Elin karlsson    •  

Glad alla hjärtans dag! Hoppas din kväll blir bra :)

Sara    •  

Hoppas att du har en bra dag! :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Hoppas att det gick bra på öppet hus och att ni fick en fin kväll :)

Släpp taget. följ flödet    •  

Vad tråkigt att ställa klocka en lördag!
Vi var flytthjälp och sedan blev det filmkväll hemma på alla hjärtans dag :)

hanna    •  

fin du är! :d










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!