Veckans lista

Vad har hänt i veckan?
Jag inledde min sista vecka på praktiken, varit hundvakt hela helgen och jobbat!
 
Bäst i veckan?
 Då jag fick ta hem några produkter från praktiken som tack för att jag var där!

Sämst i veckan?
 Det har inte hänt så mycket negativt, men då jag och William skulle handla till middagen så hade vi glömt typ hälften av ingredienserna... Men gott blev det ändå! 

Där har jag haft ont
Kändes som om jag började få feber i början av veckan, men som tur fick jag aldrig det!
 
Det har jag tänkt mycket på
Mina jobbskift nästa vecka, drunknar i alla skift jag har fått..
 
Detta gjorde jag i helgen
Jobba, jobba och jobba... Men lite extra pengar skadar ju aldrig!
 
I mina hörlurar i veckan
 Kygo - Stay & Dawin- Dessert
 
Och detta önskar jag
Att alla mina fina läsare får ett fint jullov och jul! :)

Min syster som kom och klippte sig under sista veckan av min praktik! 


Sannal    •  

Åh vad bra musiksmak!!!

Linn Strömberg    •  

Roligt att läsa :D

Emma Engström    •  

Skönt att du inte fick feber! Inte roligt att vara sjuk! Kram

Blondina    •  

Vilken fin blogg :)

MALIN    •  

Vilken rolig lista! Du är så himla duktig! Kram

Julia    •  

rolig lista! :)

anniepiie    •  

Så fint hår hon har. :D

johanna    •  

så fint håår!

PS: Lucka 3 finns nu uppe i adventskalendern! Kika gärna in och delta!

VERONICA - fashionblog    •  

Guuud så härlig lista! Underbart :) Kramar fina du!

sommarblom.blogg.se    •  

Vad fick du hem för produkter? :)

Svar: Jag kan visa det i ett skilt inlägg! :)
Henrietta Nylund

Ronja Flygare    •  

fin lista :)

N A T H A L I E    •  

Kul lista, så intressant att läsa och så fint ditt hår blev! :) kram

http://siliiins.blogg.se    •  

Trevlig lista :-)

linah    •  

älskar sånahär inlägg! <3

Dixi Wonderland    •  

Skönt med nyklippt hår :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!