Stora drömmar

Just nu sitter jag och drömmer mig iväg på Tumblr. Alla dessa inspirerande bilderna och alla dessa drömmar inom mig som snart exploderar då de bara växer större och större. 
 
Jag drömmer om ett liv utanför denna lilla håla jag bor i, i en stor stad med mycket liv. Att bara packa min väska en dag och lämna allt som heter Vasa bakom mig och aldrig blicka tillbaka. Mina drömmar är för stora för denna stad och om jag vill lyckas med de saker jag drömmer om måste jag bege mig ut i världen.
 
Jag vill resa. Jag vill shoppa i New York, gå barfota på en strand i Thailand, sitta på ett café i Paris, se alla sevärdheter i London, lära mig att surfa på Hawaii och bara uppleva massor av olika nya ställen som jag aldrig besökt förut.
 
Jag vill inte ångra vid dödsbädden att jag inte har levt tillräckligt, rest tillräckligt, ätit på alla ställen jag vill äta eller sett alla ställen jag vill se.


Dixi Wonderland    •  

Håller tummarna för att du kommer få uppfylla din önskan :)

Svar: Tack snälla du!
Henrietta Nylund

Emelie Pahlin    •  

Resa är verkligen det bästa som finns! Min favoritplats är London helt klart! Paris är drömmen :)

Eleonora Adriana ♥    •  

Fina bilder!

VERONICA - fashionblog    •  

Guud så fina bilder, åååh vad underbart!! :)

Julia    •  

att resa är det bästa som finns :)

A M    •  

Åh jag vill också!

Amanda Forsman    •  

Så fina bilder :)

Linn Strömberg    •  

Känner igen mig så mycket! Själv bor jag i en liten håla utanför Stockholm och alltså, här finns ingen framtid. I alla fall ingen som passar för mig.

Sannal    •  

Åh älskar tumblr, vill också resa

frida    •  

Förstår dig, inte för att vara sån men Vasa är inte den roligaste staden jag har besökt...haha.
Men följ dina drömmar när du har pluggat färdigt! Då kan du verkligen satsa allt och bara göra det du vill :)

Svar: Så sant ju... Dock vet jag inte om du menar Vasa någonstans i Sverige eller staden Vasa i Finland :D Och ja, det ska jag verkligen göra!
Henrietta Nylund

Ellen Gräntz    •  

Känner mycket igen mig i detta. :)

Linnéa Thell Jansson    •  

hjälp vad jag känner igen mig.

Olivia | 17,5årig tjej i medievärlden    •  

så härliga saker du vill uppleva!

Frida    •  

Härliga bilder och jag håller med dig fullständigt i det du skriver :)

Eleonora Adriana ♥    •  

Hoppas du får en fin måndag :)

Merima    •  

Men åh sluta! Nu fick du mig också att börja längta, vill med bara packa ihop mitt pick och pack och åka härifrån, hehe...

Ha en fin dag!

linah    •  

så roligt att du delar med dig av detta! <3

N A T H A L I E    •  

Åh vilka magiska bilder och håller med dig, drömmer mig också bort!

frida    •  

sv: menar Vasa i Finland, har släkt där i närheten ;)
Minns att Vasalandia ändå var kul när man var liten, men där kan man ju inte hänga varje dag, haha ;)

Svar: Haha jaa, vad kul! :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!