November snapshots

Äntligen är det december! Känner på mig att denna månaden kommer bli superbra, och fylld av shopping! Det är ju så mycket erbjudanden hela december oftast så nu ska jag slå till om jag hittar något kul! :)

Nu när november är slut och december börjar så är det ju dags för mina november snapshots! För er som inte sett mina månadens snapshots inlägg förut, så lägger jag upp i slutet av varje månad några (oftast) osedda bilder från månadens början till slut!
Lite lördagsmys med glögg och pepparkakor, det måste ju vara något av det bästa med vintern! / och världens sötaste Kotten! 
Började praktisera på Flow i november månad! / hemmagjorda hamburgare, finns det något bättre?
Öppet hus på Fysios, så var och höll William sällskap där! Det bjöds på smoothies, fruktsallad, glögg och pepparkakor! / första snön kom! Så sjukt fint väder som tyvärr endast höll i sig i 2 dagar :(
Williams mamma och pappa skaffade en fjärde hund, en schäfer-valp! Såå söt så man smälter! / ännu mera glöggmys, haha!
Hittade en ny vinterfavorit, chai tea latte! Så vintrig och god smak! / fick upp motivationen igen och kickade igång träningen. 

Har du delat med dig av dina november snapshots? Kommentera gärna så kan jag kika in och kolla vad du gjort under november månad :)


Emma - Merakibeauty.se    •  

vilka härliga bilder :)

Linn Strömberg    •  

Fina snapshots!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härliga bilder! :)

MALIN    •  

Kul att titta tillbaka på november :) Härliga bilder! Kram

ISA    •  

åh vilka mysiga bilder! himla mycket snö där :)

Ronja Flygare    •  

Alltid roligt med sånahär inlägg :)

ELSA    •  

Herregud vilken snygg blogg du har! Kika gärna in min, skulle göra mig jätte glad!:) Kram

Sannal    •  

Fina bilder!

Amanda Forsman    •  

Så fina bilder :)

linah    •  

jättefina bilder:D!! <3

Jennifer    •  

Men så söta hundar! Och chai tea latte är min favorit också, så vintrigt och gott :)

Isabella    •  

så härliga bilder!

Dixi Wonderland    •  

Vilka söta små vovvisar :D

Rebecka    •  

Mysiga bilder :)

Svar:
Åh eller hur!

Kram

Christin    •  

Tror med december kommer bli en superbra shopping månad :o) ska nog passa på att köpa mig några egna julklappar med och inte bara till alla andra ;o)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!