Mysiga reafynd

 Är så nöjd med dessa två reafynd som jag hittade på Gina tricots rea för halva priset! Dessa två tillsammans blev mina för under 20€ / 200kr! 
 
Har ju bara haft en endaste halsduk i höst/vinter så passade på att köpa denna mysiga superstora halsduk och ångrar verkligen inte det! Den är helt perfekt på alla sätt och vis! Och en mössa har jag inte haft på hur många år som helst och har gått runt och frusit om huvudet, så då köpte jag denna för nästan ingenting och blev förvånad över att jag faktiskt inte såg så dum ut i mössa! 

Har du gjort några reafynd på senaste tiden?
 


Emma Sjölin    •  

Tre nagellack som jag köpte på mellandagsrean ♥

Frida    •  

Va fint :)
Har inte varit och kollat på rean ännu men ska på tisdag :)

Emma Engström    •  

Åh så mysigt det ser ut att vara! Har inte köpt något på rean än faktiskt :)

emeliesandelia.se    •  

Så fina! Förstår att du är nöjd! :D

Sandra Steinick Gustafsson    •  

Så fina fynd!

Eleonora Adriana ♥    •  

Mys :)

Linn Strömberg    •  

Åh vad bra pris!

Sannal    •  

mysigt!

Vilma    •  

Ååååh vilka fina grejer! Skulle också behöva införskaffa lite nya varma accessoarer

Linda    •  

älskar mössan:D

Emma Grann Fotografi    •  

Men ååh vad fint :) Så mysiga de ser ut!

Anonym    •  

va mysiga!!

Celine    •  

Åh den där mössan har jag funderat på att köpa ett tag!

N    •  

Fina :D

MALIN    •  

Vilka bra rea-fynd! Jag har hittills inte hittat något faktiskt.... Kram

Isabella Huynh    •  

åh snygga och mysiga!

Hanna Sahlqvist    •  

Åhhh jag behöver också en sådan mysig halsduk :D
Kram Hanna!

linah    •  

åh fint!

Amanda    •  

Superfint! Passar ju bra ihop också :)

Maja - Frontside    •  

Har också skippat mössan i många år, men nu hittade jag en söt liten vit mössa på BikBoks rea så det blir nog inga fler kalla öron för mig heller :)

Ida    •  

Vilka fina!

Anniepiie    •  

Vilka härliga fynd! :)

TIDSTJUVEN    •  

Man får vuxenpoäng när man börjar använda mössa igen. :D

Svar: Ja, haha! :D
Henrietta Nylund

Danielas Dagbok    •  

har gjort FÖR många reafynd haha.. ska nog visa på bloggen snart :)

Maria Linnea    •  

Älskar stora halsdukar, har en ljusgrå från Cubus som är de bästa som finns, haha! :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!