Inredningsdrömmar

 Ligger hemma just nu och tar det lungt efter ett långt arbetspass. Har plockat upp julklapparna jag fick från Williams familj och skruvat ihop några saker och just nu sitter jag och drömmer om inredning till min framtida lägenhet!

Jag och William blev riktigt sugna på att flytta hemifrån igårkväll och började planera på vad som måste köpas och vilka möbler vi ska ta me till vår blivande lägenhet osv. Så nu är jag lite för taggad på att flytta hemifrån och skulle vilja flytta nu genast! 

Det skulle vara så kul att få inreda sitt alldeles egna hem precis som man vill och sedan alltid ändra det när man känner för det. Finns ju inte så mycket möjlighet till det då man bor hemma ännu!

Nu får man bara hoppas på att jag snart får flytta till en egen lägenhet!


Malin Thorell - hobbyfotograf    •  

Har ni hittat en lägenhet eller bara drömmer om en egen? :)

Svar: Det är nog drömmar! :) Har inte möjlighet ännu att flytta hemifrån av många orsaker men det skulle vara så skönt att bo ensam med pojkvännen!
Henrietta Nylund

MALIN    •  

Inredning är såååå kul! Mitt mål för 2016 är att köpa en lägenhet och flytta hemifrån :) Kram

Frida    •  

Vill också flytta hemifrån men har inget fast jobb så det får tyvärr vänta.

Fina bilder på sötnosarna :)

Svar: Det är ju värre då :/ har också flera saker som stoppar mig från att flytta just nu så det får vänta ett tag ännu :)
Henrietta Nylund

Hannna    •  

Hoppas att du snart får en lägenhet!

Emma Sjölin    •  

Jag ser verkligen fram emot att flytta hemifrån. Kan dock dröja ett tag för mig ;)

Svar: Samma här för mig!
Henrietta Nylund

Celine    •  

Så söta!

Ellen Gräntz    •  

Åh, förstår att ni är sugna på att flytta. Att flytta hemifrån är lätt det bästa jag gjort :)

Svar: Vet att det kommer bli något av det bästa jag kommer att göra i framtiden! Men just nu finns det många saker som stoppar mig från att kunna flytta, men drömma kan man ju alltid göra! :)
Henrietta Nylund

Linn Strömberg    •  

Åh vill också flytta och inreda mitt egna ställe.

VERONICA - fashionblog    •  

Underbara bilder, gud så fina katter! Härligt! :) Kramar fina du!

Pauline Hurtig    •  

det var så himla kul att flytta hemifrån och inreda :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!