Min önskelista

dear santa...
 Här ovan ser ni en liten önskelista på vad jag gärna skulle vilja ha av tomten i år!
Först ut, en ansiktsborste! Har så länge velat ha en sådan, ingen skillnad egentligen på märke, skulle vara så kul att testa ifall denna skulle hjälpa mot min problemhy! Sedan skulle jag gärna vilja ha ett bareMinerals starterkit och sí edt parfymen som doftar gudomligt!
 
Något som jag verkligen länge velat ha är Livboxen i några månader! Detta är ju Finlands motsvarighet till Glossybox, och eftersom att man inte kan beställa Glossybox till Finland så vill jag verkligen ha denna! 
En ny Xlash skulle inte sitta fel då min nuvarande snart tar slut och en ansiktsbehandling skulle verkligen behövas!
 
Vad önskar du dig i år?


Zara    •  

Härliga saker du önskar dej!
Kan inte direkt säga vad jag önskar mej, men önskar mig väll sportarmband man kan ha telefonen i och att jag har råd att köpa ett gymkort :)

Emelie Pahlin    •  

Åh, vill också ha Si parfymen! Jag önskar mig Urban Decays Naked Smoky palett :)

Svar: Den paletten skulle inte heller sitta fel! :D
Henrietta Nylund

Linn Strömberg    •  

Så fina saker du önskar dig :D

Jhennifer    •  

Va fina saker. Ha en mysig jul 😀

Anonym    •  

Coolt, visste inte att det fanns en finsk motsvarighet

JUNITJEJ    •  

Hoppas du får allt!

Amanda Forsman    •  

Önskar mig mest kläder och smink :)

MALIN    •  

Vilken bra önskelista! Parfymen från Giorgio Armani är min favorit :) Kram

N A T H A L I E    •  

Vilken härlig och bra önskelista! :) kram

Julia    •  

bra saker :)!

MATILDA    •  

Vilken bra lista :D

linah    •  

haha, åh ge mig ! <3

Frida    •  

Fina saker, hoppas du får någon av dem :)

Catrin Monica Sandberg    •  

Några av mina önskningar är ett par UGGs, 7 for all mankind jeans, Rayban och mer vet jag inte :)

Isabella Huynh    •  

åh vad roligt med önskelista :) själv har jag redan fått mina julklapp, lite tidigt haha

Svar: Jaa! Haha jasåå? Nu redan? :D
Henrietta Nylund

Emma Engström    •  

Bare Minerals smink är så sjukt bra! :D Härliga saker att önska sig!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!