God jul!

Hoppas ni har haft en fin jul! Själv har jag haft en riktigt bra jul med god mat och fina presenter! Firade ju julafton hos mamma och sedan hos Williams familj och nu på juldagen har vi haft middag hos William med hans familj!

Här ovan ser ni lite hur jag såg ut under julfirandet! Klänningen som jag har på mig visade jag tidigare i ett inlägg redan, och här ser ni nu då hur den ser ut på! 

Jag har ju haft en två dagars paus nu under julen från bloggandet och jag kan säga att det behövdes verkligen! Nu tar jag nya tag igen under mellandagarna och efter nyår har jag några roliga planer för bloggen! :)

Hur firade du din jul?


Celine    •  

Alltså ditt hår <33

Otto Gustafsson / modebloggare    •  

Hej!
Ville bara hälsa dig god jul och gott nytt år! Kram

Linn Strömberg    •  

Åh så mysigt <3 Och vad fin du är!

Svar: Tack fina du <3
Henrietta Nylund

sandra    •  

god jul finis :)

radhuslivet.se    •  

Jag har skrivit ett inlägg på min blogg om psykisk ohälsa, som jag tycker är ett otroligt viktigt ämne att ta upp i detta stressade samhälle. Du får gärna läsa det om du vill. 🙂 GOD JUL!

ISA    •  

vad superfin! härligt att julafton var bra, här var det så mysigt så :)

Ellen Gräntz    •  

Åh vad fin du är :)

Hemma Hos Felicia    •  

din klänning ser så fin ut!!

Frida    •  

Va fin du är :)

Emelie Pahlin    •  

Låter som du hade en bra jul! :)
Vi var hos mormor & morfar med moster och hennes sambo och min äldsta kusin :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Så fin du är! underbar klänning :)

Julia    •  

så fin du var :)

Hillevi    •  

Firade min jul hemma hos mormor med släkten! :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Fina du!

Emma Engström    •  

Så mysigt det låter och så sjukt fin du är! Kram

Erica Andersson    •  

åhh så vacker du är!

Svar: Tack så mycket fina du <3
Henrietta Nylund

Sofia    •  

Såå fin :D

Emma Sjölin    •  

Jättefin klänning! Den passar verkligen dig♥

Jennifer    •  

Så fin outfit du hade! Gott nytt år! :)

Nicole    •  

Det var en fin klänning!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!