En lite mera spännande dag

Idag har dagen bestått av två lite mera spännande händelser, en av dem är något av det bättre som har hänt på länge och den andra är något av det sämre. 

Idag har jag hela dagen skolat två nya personer till köket på jobbet och äntligen kan jag kalla mig på riktigt för skolare! Fick min alldeles egna specialgjorda namnbricka idag och kan ställa min gamla tejp-bricka på hyllan nu, känns så skönt! 

Efter jobbet for jag och William till Amarillo då jag skulle bjuda honom på en liten dejt och tog samma sak som jag smakade på under jobbets julfest som jag verkligen gillade då! Maträtten denna gång var en så stor besvikelse och inget smakade likadant som för ca 2 veckor sedan. Det kändes verkligen surt att betala dom där pengarna för en portion där morötterna var så hårda att de inte ens gick att äta... 

Allt löste sig då vår servitris var riktigt trevlig och förstod situationen, så pluspoäng till det!


Jhennifer    •  

Va tråkigt när det inte smakar som man önskar. Hoppas det blev en lyckad middag iallafall 😀

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

mums

sandra    •  

gott!

Linn Strömberg    •  

Grattis till din "befordran", om man kan säag så? :D

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Emma Engström    •  

Vad tråkigt att det inte var lika bra som sist! :o

MALIN    •  

Maten ser såååå god ut! Mums! Tråkigt dock att du blev så besviken denna gången... Kram

sofie    •  

Grattis till titeln på jobbet, vad roligt :) Synd att maten inte var bra

Svar: Tack så mycket! Och ja, verkligen :/
Henrietta Nylund

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härligt! :)

Amanda    •  

Vad roligt! Gott det ser ut också!

Julia    •  

tråkigt att maten inte var nå god :/

Amanda    •  

Men gud vad tråkigt när maten håller en sån ojämn kvalité :(

Frida    •  

Synd att maten inte var god, den ser i alla fall god ut :)

Tezzo    •  

Mums, ser riktigt gott ut!

linah    •  

åhh va gott! <3

Rebecka    •  

Vad mysigt, tråkigt dock att maten inte var bra.

Svar:
Eller hur? :D

Hoppas du får en fin fredag ♥

Kram

Isabella Huynh    •  

vad roligt :) och ser gott ut!

Dixi Wonderland    •  

Mums va gott!

Emelie Pahlin    •  

Tråkigt att maten inte levde upp till era förväntningar! :(

Svar: Ja verkligen :/
Henrietta Nylund

ebba    •  

mysigt med middag ändå!
svar: tack så mycket! min mamma har gjort en egen till mig med olika paket som hänger på en ställning :) kram

Amanda    •  

Det där ser så gott ut!

Skogsraah ☾    •  

Vad kul :)

Erica Andersson    •  

kul att det går bra på jobbet! mindre kul med maten men tur att servitören förstod iaf!:)

Pauline Hurtig    •  

vad synd att det inte smakade lika bra :(

radhuslivet.se    •  

Vad tråkigt att du känner så! Men det såg åtminstone gott ut, det som är på bilderna. ;)

a n n i k a    •  

Jag har varit och ätit hos Amarillo en gång i mitt liv, och då tog det jätte länge innan vi fick maten xD

Svar: Ja, det brukar ju ta väldigt länge där! Har blivit besviken nästan alla gånger på senaste tiden så kommer nog inte gå dit flera gånger!
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!