Bilder från eventet

Här var då bilderna som jag lovade er som fotografen Sara Holtkamp fotade under eventet! Riktigt kul med ögonblicksbilder i riktigt bra kvalité! Synd bara att man själv inte var med på så många bilder, jag glimtar i hörnet eller i bakgrunden på flera bilder i alla fall, haha!
 
Jag skrev redan tidigare ett inlägg om hur själva eventet var och vad det handlade om, så om ni är intresserade kan ni bläddra neråt i bloggen några inlägg så hittar ni det! :)

Det var verkligen ett mysigt event och går mer än gärna på flera liknande, så hoppas man har chansen att gå på något liknande någon gång! :) 


Frida    •  

Fina bilder :)
Verkar ha varit ett kul event :)

Linn Strömberg    •  

Ser så trevligt ut! :D

Sannal    •  

Så fina bilder!

Zara    •  

Riktigt fina bilder!

MALIN    •  

Vilka fina bilder! Och vad mysigt ni ser ut att ha haft det :) Kram

Dixi Wonderland    •  

Ser riktigt mysigt ut :D

Sara    •  

På vilken plats satt du? Kanske kan kolla om jag lyckas gräva fram någon bild på dig, om du vill :) blev ju rätt många och valde förstås bort väldigt många!

SOFIA    •  

Såå snygga bilder! :)

MADDISENJ.SE    •  

Fina bilder, såg riktigt trevligt ut

Amanda Forsman    •  

Så fina bilder :)

N    •  

Vad kul!

Karin    •  

Åh vad hamburgarna(?) ser goda ut!

linah    •  

ser riktigt lyckat ut!! fina bidler:D

Anonym    •  

vad använder du för ögonfransserum? :) varifrån kan man köpa de?

Ronja Flygare    •  

mysigt :)

Malin Monroe    •  

Det såg väldigt mysigt ut. :)

Emma Engström    •  

Kul att få se bilderna! :D Hur kul som helst verkade det vara!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!